herkent iemand dit? baby 8 maanden en wordt steeds wakker?

Hallo,

Ik herken deze verhalen precies! Mijn zoontje van 7 maanden (8-7-7) slaapt zo een aantal nachten achter elkaar goed door, en dan is het weer hopeloos.
Hij heeft heel erg eczeem dus we dachten dat het daar aan lag, maar zelfs nu we er zalf en druppels voor hebben gaat het nog niet over.
Ik hoop zo dat het binnenkort over zal gaan en hij lekker door zal gaan slapen, niet alleen voor ons maar ook voor ons mannetje.

Herken er dus heel veel in!

Groetjes T

hoi chantal en inge,

het was een mooie dag he, 8 juni! hihi.

maarre, over avondeten gesproken... puck doet er soms ook erg vreemd mee.
soms hield ze d'r mondje stijf dicht. na 10 min. wachten ging ze wel gewoon eten... pffff....gelukkig!

hallo debby, inge ea

lotus eet ook veel slechter dan anders, tenminste met het avondeten, de overige maaltijden niet.. toen ik over ben gegaan naar de 8 maanden potjes is dat begonnen,
ze vind de stukjes niet lekker, ongeacht of ik het prak.. zal wel weer een periode zijn..

de nachten zijn nog kort.. hi

groetjes chantal

hoe kom je erbij...haha
pfff, het was niet om te harden.

puck is om 04.15 uur geboren maar toen we om 10.30 uur het ziekenhuis uitliepen/rolden stroomde het zweet me van de rug...het was toen al 28 graden.

's avonds een enorme regenbui, nog nooit zo'n bui gezien!
de roze ballonnen dreven voor ons huis langs, hé moet je daar kijken roze ballonen! ohhhh het zijn die van ons! haha, maar manlief was niet oververmoeid hoor...

xxx

hey chantal en debby

Ik kan het me eigenlijk helemaal niet herinneren hoe het weer was die dag..ik had een geplande keizersnede en heb 4 dagen in het ziekenhuis gebivakkeerd en weinig van buiten meegekregen haha...wel leuk al die babietjes op 8 juni! Mooie datum..

groetjes Inge
ps. Milan heeft vandaag voor het eerst weer goed avondeten op, ipv een potje had ik alles vers gemaakt en mss maakt dat wel het verschil hihi...

Hallo allemaal!
Nou, wij hebben een tijdelijke totaal niet pedagogisch verantwoorde oplossing gevonden om zelf ook weer een paar nachten door te kunnen slapen...toch maar bij ons in bed ;-(
Mijn vriend slaapt dan op een los matrasje en ik met de kleine. Ik weet dat we straks een nieuw probleem hebben om hem weer terug in z'n eigen bed te krijgen, maar nu is het wel even zo fijn dat we alledrie weer eens uitgerust wakker worden!
Waarschijnlijk is dus de reden van het steeds maar weer wakker worden en huilen toch echt een uiting van eenzaamheid/verlatingsangst geweest.
We proberen het eerst wel steeds uit in z'n eigen bedje, maar na 5 keer naar boven lopen en 2 keer een half uur laten huilen vind ik het belangrijker dat het jochie lekker in slaap kan vallen. Voel me er wel rot over hoor...baal er van dat ik niet meer geduld heb en hem hoe dan ook toch in z'n bedje laat liggen...maar ik ben nu al 3 weken snipverkouden en moe en hoop eigenlijk dat dat nu in ieder geval over gaat met een paar goede nachten...
Groetjes,
Laura

Terug
Bovenaan