Herkent iemand dit?

Och, dat is sneu zeg! Wij hebben Difrax flessen. Omdat de voeding wat dikker is, gebruik je een papspeen.
Veel succes!

Klinkt mij ook als reflux, maar dat is vooral omdat ons zoontje dit soort geluiden ook maakte en vooral niet plat wilde liggen. Wij zijn naar de huisarts gegaan omdat ik het niet aankon om ons zoontje zó oncomfortabel te zien. Uiteindelijk medicijnen (Nexium) gehad en dat heeft geholpen. JHBPM heeft bij ons juist averechts gewerkt voor mijn gevoel. Mocht je willen, ik heb hoe het voor ons is verlopen hier beschreven.

En inderdaad, je kunt het bed omhoog zetten al moet ik zeggen dat dat bij ons niet heeft gewerkt. Door zijn gewiebel zakte hij dan helemaal naar beneden en lag met z'n benen naar boven tegen de rand. Niet erg comfortabel. Ik heb alle tips die ik heb gekregen voor reflux uitgeprobeerd en een soort 'review' geschreven, die vind je hier.
Hopelijk gaat het snel wat beter met je zoon!

BenB toch nog even een vraagje aan jou.. Enkele "klachten" van onze kleine man verdwenen met het stoppen mer de medicatie maar de vermeende refluxklachten bleven. Overlegd met CB en zij bevestigden dit dus de Hero Comfort gaan geven vanaf gisteren. Een goede speen was nog een uitdaging, de difrax m gaat het goed doorgheen maar omdat onze zoon pas 3 weken is gaat het te snel ? 
Echter blijft onze zoon mondjes teruggeven. Hoor hem als hij ligt (bedje ook schuin gezet) Omdat jij bekend bent met de Hero comfort wilde ik je vragen of dat "normaal" is? Duurt het een tijdje voor de voeding werkt ofzo? Of is her dan misschien alsnog niet stevig genoeg voor zijn maagje? Hoor hem als hij ligt ook nog smekken en keelschrapen, daarna ruikt hij naar opgegeven melk. Dus het lijkt echt weinig minder te zijn ?

Terug
Bovenaan