herkent iemand dit ?

ik ken t wel jah
ik was vorig jaar tegelijk zwanger met mijn nicht
op de verjaardag van mijn opa hebben mijn vriend en ik het toen verteld tegen de familie
iedereen reageerde heel leuk alleen vonden ze me wel nog heel erg jong ik was toen nog 19 en de situatie met mijn vriend was toen ok niet helemaal perfect maar daar hadden hun niets mee te maken
mijn nicht wist er een beetje vanaf
en die zegt gewoon kei hard waar iedereen bij zit dat ik nooooit een goede moeder kan zijn en ik eerst mijn leven op orde moest hebben voor ik erop los zou neuken !!!!
dat deed ook heeel erg veel pijn zijwas op dat moment 4 maanden zwanger en ik net 11 weken
en zo gooide der bordje wel vol met rosbief en had al 3 glazen wijn op
maar ze voelde zich zooo veel beter dan de rest van de wereld omdat zij der leven wel op orde zou hebben
ik heb t maar naast me neergelegd en haar t beste gewenst met haar kindje
nu ik weer zwanger ben heeft ze mij ook niet eens gefeliciteerd
 
Ja, herken 't ook inderdaad.
Mensen kunnen zo'n domme dingen zeggen. Ik laat 't ze wel altijd meteen weten, anders zit ik er later zelf mee!

Fijne zwangerschap allemaal!
 
lieve merel, ik herken je verhaal mijn zus vond het in het begin helemaal niet leuk alleen geen vervelende opmerkingen ze belde gewoon niet meer en ik maar blijven bellen.
Mijn moeder is zwaar deppresief dus aan haar heb ik nix.
Dit doet allemaal pijn maar waar ik aan denk is ons kindje en dat ik het wel allemaal met mijn vriend kan delen.
Laat je niet op je kop zitten meid!!!!
Geniet lekker en neem afstand van je zus. Heb ik ook gedaan heeft mij heel erg geholpen. Sterkte veel liefs Moniek
 
Ik vind dat er aan ieder conflict 2 kanten zitten. Jij hebt jouw verhaal en zij heeft het hare. We horen nu maar een kant van het verhaal. Zij zal ook gerust haar frustraties hebben over jou denk ik zo. Ik zou er met haar over praten want volgens mij hangt dit verhaal aan elkaar van de misverstanden tussen jullie. Gewoon eerlijk zijn en zeggen wat je dwars zit net zoals je zus dat moet doen. Ik vind de reacties hier ook erg kortzichtig. Dit is maar een kant van het verhaal. Het is altijd hoor en wederhoor. Waar er 2 kijven hebben er 2 schuld.
 
Terug
Bovenaan