Lieve allemaal,
Ondanks dat ik zo weinig aanwezig ben op het forum, althans zo weinig reageer, ben ik best ontroerd door al jullie lieve reacties. Het doet me echt goed!
Met de extra pijnstilling die ik gisteren heb gekregen gaat het nu een stuk beter. Ik moet wel oppassen dat ik niets ga forceren omdat ik natuurlijk door de medicijnen minder pijn voel, maar ik ben vandaag mee naar mijn ouders gegaan met de kinderen en heb daar in bed gelegen. Voor mijn moeder een stuk rustiger. Zij was na 3 dagen hier in huis en trap op trap af en steeds sjouwen met de kindjes, helemaal aan het eind van haar latijn. Mijn ouders wonen helemaal gelijkvloers. Gisteren is mijn zus hier in huis geweest en vandaag ben ik dus bij mijn ouders geweest. Ik durf nog geen auto te rijden, dus morgen komen mijn ouders me weer ophalen. Ik heb goede hoop dat ik zondag of maandag al weer een beetje mezelf en mijn kindjes kan verzorgen. Rustig aan natuurlijk want ik ben wederom met mijn neus op de feiten gedrukt en wil dit liever weer even niet meemaken, verschrikkelijk.
Meiden, nogmaals bedankt voor jullie lieve reacties. Jullie zijn allemaal !!!!!
Liefs Fonske