Ja pittig he! Ik vond het herstel ook echt heel zwaar. Werd er psychisch ook echt een beetje gek van, want ik voelde me echt alleen en opgesloten in mijn eigen huis met 2 kleine kinderen. Ik kon amper naar het einde van de straat lopen en dan was ik helemaal op van de pijn en kon ik niet meer rechtop staan. Vanaf week 6 ging het écht steeds beter, dus die 6 weken herstel klopten voor mij ook echt wel. Autorijden (kleine stukjes) deed ik al wel vanaf 2 weken na de keizersnede, gewoon omdat het moest. Mn man was aan het werk en m'n dreumes moest naar de opvang en elke dag even de deur uit, dus het moest. Ik heb wekenlang echt op m'n tandvlees gelopen, vond het herstel heel zwaar zowel lichamelijk als geestelijk! Veel sterkte!
O en onze dochter heeft de eerste 3 maanden in de wieg geslapen naast m'n man. Hij haalde haar s nachts uit bed en zorgde ook het grootste deel van de nacht voor haar, want ik kon amper omdraaien of uit bed komen en had m'n rust echt nodig. Dus dat was heel fijn, hij nam echt de grootste zorg in de nacht op zich!
O en onze dochter heeft de eerste 3 maanden in de wieg geslapen naast m'n man. Hij haalde haar s nachts uit bed en zorgde ook het grootste deel van de nacht voor haar, want ik kon amper omdraaien of uit bed komen en had m'n rust echt nodig. Dus dat was heel fijn, hij nam echt de grootste zorg in de nacht op zich!