<p>Hi! </p><p>Ik vroeg me af of hier misschien mensen zijn die een (geplande) keizersnede gehad hebben en mij iets meer kunnen vertellen over hoe het herstel ging erna. Aanstaande donderdag zal onze baby gehaald worden met een geplande keizersnede vanwege stuitligging. Ik merk dat ik hoe dichterbij het komt steeds zenuwachtiger word voor het herstel dat me te wachten staat. Zie er enorm tegenop!</p><p>Maar lees veel verschillende verhalen. De één zegt echt 6 weken vrijwel niks te kunnen, de ander zegt na 2 dagen wel weer voorzichtig trappen hebben kunnen lopen enzo. Omdat we in een appartement op 1 en 3 hoog wonen, ben ik ook vooral benieuwd naar dat traplopen. En omdat ik altijd gewend ben geweest zo'n 4 keer per week te sporten hoop ik toch in ieder geval wel snel weer enigszins op de been te zijn (snap dat ik niet direct weer kan gaan sporten natuurlijk).</p><p>Mijn vriend vindt dat ik me niet zo druk moet maken en vanzelf wel merk hoe het gaat, maar dat vind ik lastig (vooral omdat ik nu met verlof enzo alllllle tijd heb alles op te zoeken erover haha).</p><p>Alvast bedankt!</p>