Nou, mijn keizersnede is ondertussen achter de rug! Het was 1.5 uur later dan gepland dus viel nog mee. Maar het wachten duurde lang! Ik heb een prachtige dochter, ze heet Laurie en doet het erg goed!
De keizersnede zelf viel me erg tegen om eerlijk te zijn. De ruggenprik ging niet helemaal goed en ze moesten 3x prikken. Daardoor was ik iets té goed verdoofd geloof ik. Ik voelde echt niks meer en kon alleen mn vingertoppen een beetje bewegen. Ik vond het heel naar om niks meer te voelen.
Ik was tijdens de keizersnede helemaal van de wereld en heb echt stukken gemist. Ze legden mn dochter op mn borst, maar ik had genoeg aan mezelf en kon haar er niet bij hebben, wat ik nu nog steeds moeilijk vind! Ik was ook heeeel misselijk tijdens de keizersnede.
Daarna natuurlijk naar de uitslaapkamer, heb daar een uur gelegen voordat ik terug mocht naar mn dochter.
Gisteren heb ik de hele dag erg veel pijn gehad en ik bleef misselijk en spugen.
Vannacht kon ik gelukkig wel goed slapen en vanochtend voelde ik me al 100x beter. Vanochtend ook even uit bed (20 uur na de operatie) Was zwaar, maar fijn dat het kon. In de loop van de dag ben ik me steeds beter gaan voelen. Sinds vanmiddag geen medicijnen meer en mijn katheter is er ook net uit.
Hopelijk mag ik morgen naar huis, anders vrijdag. Dus het herstellen valt me best wel mee, maar de keizersnede zelf en de uren daarna vond ik heel zwaar, ik had het 'makkelijker' verwacht.
Mikkie, succes morgen!!!! Hopelijk ben je wat meer bij bewustzijn tijdens de keizersnede dan ik was!