Het aftellen is begonnen!

Hoi meiden

Vandaag ben ik 32 weken en ik vind het nu wel spannend worden, nog maar 8 weken!!!
Het gaat nu ineens heel snel. Nog 4 weken werken en dan heb ik verlof, jahoe!

Hoe lang moeten jullie nog, want er zijn vast een boel as moeders die nog korter moeten, een week of 6 ofzo!!

Liefs Jessy

Hoi Jessy, ook mijn vriend en ik zijn begonnen met aftellen. Ik moet nog 6,5 week en dan verwachten wij onze 1e. Het gaat echt heel erg snel inderdaad!!
Wij krijgen een kleine meid! Als het weer niet al te heet is vind ik het prima uit te houden. Succes met je laatste loodjes.

Liefs Suus

Hallo,
ja hier is het aftellen ook begonnen...
Ik ben morgen 33 weken. Maar ik hoef waarschijnlijk nog maar uiterlijk 5 weken.
Ik ben zwanger van een tweeling en de gyn zei dat ze -als de kindjes er dan nog niet zijn- met 38 weken gaan inleiden.
ze gaan er trouwens vanuit dat ze met 36/37 weken geboren worden....aaaaaagh dat zijn nog maar 3-4 weekjes...hoezo snel...
Is bij jullie alles al af??
Hier hoeven alleen de kleine dingetjes nog...de muurschildering moet nog afgemaakt worden...en dannog een klein stukje verfwerk(wat ook geen ramp zou zijn als het niet af zou zijn).
Box staat al op in de woonkamer...zodat de beessies er aan kunnen wennen.
hihihi leuk allemaal...ze mogen nog even blijven zitten, maaaaar  ben nu ook wel heeeel nieuwsgierig naar mijn mannetjes...
liefs Ciske

Hoi,

Ook ik ben met aftellen begonnen! Ben maandag 34 wk zwanger. Het gaat inderdaad best snel. Maar aan de andere kant kan ik het ook niet afwachten. Ben zo nieuwsgierig naar m'n kindje. En ik begin nu best wel wat lichamelijke klachten te krijgen (last van rug en bekken). Dus als die laatste weekjes ook zo snel gaan, zou fijn zijn!

Groetjes Rinske 33,5wk

Inderdaad het aftellen is begonnen. Ik ben nu 32,5 week zwanger en hoef nog maar 2 weken te werken. Door de lichamelijke klachten ga ik lekker 6 weken van te voren nemen, lekker relaxen en rommelen.

Alles is eigenlijk zo goed als klaar. Nog een paar kleine dingen aanschaffen (wat kost het een geld he allemaal bij zo'n eerste....) en dan mag ze komen wat mij betreft. Nooit gedacht dat ik uit zou kijken naar de bevalling, maar af en toe lijkt het er zowaar op hahaha.

Geniet lekker van de laatste weekjes dames!

Groetjes Jettepetje

Hoi Hoi,

Ik ben ook aan het aftellen.

Ik ben nu 32 + 2 dgn en ik moet nog 2 wkn werken. Om precies te zijn moet ik nog 9 dgn werken.
30 Aug. is mijn (voorlopig) laatste werkdag. Daarna heb ik nog 3 wkn vakantie dus ze zien mij echt niet VOOR volgend jaar halverwege / eind januari terug.
Wat een HEERLIJKE gedachte.

Ik werk in de zorg en daar  MOET je vanwege de zwaarte 6 wkn vantevoren met verlof.
Maar ik had het anders echt niet volgehouden hoor tot 36 wkn.
Ik werk sinds 29 wkn 6 uur per dag en sinds vandaag heb ik afgebouwd naar 4 uur per dag.
Het werk wordt me echt te zwaar en de vermoeidheid begint me op te breken.

Ik verheug me heel erg op mijn verlof. Lekker uitrusten en de laatste dingetjes in het kamertje doen en kopen.
Het kamertje moet alleen nog maar even leuk / gezellig aangekleed worden, kleertjes etc moeten gewassen worden en de kast / commode  moet gereorganiseerd worden (alle baby spulletjes die ik heb gekocht staan hier nu door elkaar in).

DUS IK HEB ER HEEEEEEEEEEL VEEL ZIN IN.

Kruimel

Hallo!

Nou heerlijk hoor mijn verlof is sinds eergister begonnen. Ik ben blij dat ik lekker rustig aan kan gaan doen nou, want het lichaam heeft er wel een beetje genoeg van hoor!

Liefs marian
34 weken

Hee meiden!!

Ook hier is het aftellen begonnen, vooral naar mijn verlof toe!!!
Vandaag ben ik precies 33 weken zwanger en ik moet 4 dagen in twee weken werken!!!

Heb een eigen schoonheidssalon aan huis en een collega komt mijn salon doordraaien, heerlijk!!

Liefs, Mar

Terug
Bovenaan