Het aftellen is begonnen!

Hoi Meiden,

In tegenstelling tot jullie zit ik al een paar weken in de ziektewet dus voor mij geen aftellen tot aan mijn verlof. Dit is mijn derde zwangerschap en ik heb nog geen een keer tot aan mijn verlof kunnen doorwerken. Bij de eerste moest ik met 28 weken stoppen i.v.m. weeen en ik heb toen uiteindelijk 6 weken volledige bedrust moeten houden.

Bij de tweede zat ik met 10 weken al volledig in de ziektewet, compleet uitgeput door het vele overgeven (ik ben alle keren tot het einde misselijk). En toen er met 20 weken groeiachterstanden geconstateerd werden mocht ik zeker niet meer terug naar mijn werk.

En deze keer moest ik met 25 weken stoppen. Ook weer veel klachten, misselijkheid, bekkenklachten en vanaf 21 weken erg veel harde buiken (sinds 27 weken ook weer erg veel weeen).

Mij kan het dus niet snel genoeg voorbij gaan, ben er echt helemaal klaar mee. Zwanger zijn en ik is geen goeie combi (vraag mezelf de laatste weken ook echt af waarom ik mezelf dit toch nog een derde keer heb aangedaan, maar goed als je dan weer de filmpjes van de geboorte van je andere kinderen zit te kijken dan weet je het gelukkig weer).

Voor mij is het aftellen dus heel anders dan voor jullie. Geniet lekker van het aftellen en daarna lekker bijkomen voordat jullie de kleintjes in jullie armen mogen sluiten.

Syl

Hoi,

Hier is het aftellen ook begonnen hoor, ben nu 33 weken zwanger! Maar dan word ik toch ook wel een klein beetje zenuwachtig. Ik moet nog 3 weken werken en heb nu het idee dat ik nog zoveel af moet ronden. Maar ach, het zal ook wel weer loslopen.
Als ik verlof heb, gaat mijn zoontje nog wel 2 dagen per week naar de opvang en dan kan ik dus echt even genieten. Dat lijkt me wel weer even heerlijk, echt een paar dagen voor mijzelf. Ik hoop dan wel dat er nog een paar mooie zonnige dagen zijn, zodat ik heerlijk met een boekje in de tuin kan liggen.

Geniet er allemaal nog even van!
Liefs Janine

Ben vandaag precies 31 weken en ook ik leef al helemaal naar mijn verlof toe. Nog twee weken werken...dan een weekje vrij en dan zwangerschapsverlof. Ik zit in de ziektewet (werk nog maar 4 uur per dag) dus ben verplicht om 6 weken van te voren te stoppen.

Lichamelijk begint het wel zwaar te worden. Ik schijn erg laag te dragen, dus ik heb af en toe het idee dat ons kindje echt in die banden hangt. Wat ook zo is, maar dat is zo vermoeiend. Ach hoog dragen is ook niet alles denk ik dan maar.

Aanstaande dinsdag komt de kraamzorg, dus ben benieuwd.
Ik  kijk al echt uit naar de geboorte en ga toch ook eens de ziekenhuistas klaarzetten.

Groetjes

hai allemaal!

Jullie zijn net wat verder allemaal maar ook hier is iemand flink aan het aftellen!
Morgen nog 3wk werken en dan neem ik twee weken vakantie en vier weken verlof!
Zit elke dag in m'n agenda de dagen door te strepen. Wil zooo graag dat koppie van m'n baby zien!

Geniet van de laatste loodjes girls!
Mama Natas

het aftellen is hier ook begonnen moet nog ongeveer 7 en halve week.
en nog 2 weekjes werken.
ben wel benieuwt of deze ook eerder komt mijn eerste was met 38 weken deze mag dat wel weer want kan haast niet wachten tot dat deze kleintje erook is en lekker en mijn armen kan houden. ben nu 32 week en 5 dagen.
groetjes marielle

Terug
Bovenaan