Het begin van doorslapen? + voedingen in de avond?

He lieverds!
Even twee vraagjes...

1. Saar slaapt op 1 nacht na deze week tot 8 uur in de ochtend zou dit het begin zijn van doorslapen??? Ik wil mezelf niet te lekker maken haha...

2. Saar is 's avonds weer onrustig. Heeft ze een fles van 150cc op - huilen - dan uurtje of twee later wil ze weer eten (ong. 100cc) en dan als een blok in slaap vallen. Snap er niets van. Zou ze gewoon mega honger hebben in de avond en moet ik de fles van de avond ophogen? Wie heeft tips?

Liefs Suus en slaperige Saar
 
Helaas geen antwoorden op je vragen... Vanaf hoe laat slaapt Saar dan? Echt heerlijk dat ze zo lang slaapt. Ik kan me voorstellen dat je je zelf dan ook een ander mens gaat voelen!

 
Hoi Suzanne,

Ik herken het avondverhaal wel. Ik zei altijd dat Milan dan aan het hamsteren was voor de nacht. Dat hadden we vooral met de bv. Als ik hem extra aanlegde sliep hij snachts langer door.
Ik geloof dat ze dat clusteren noemen als ze vaker willen eten.
Cb gaf bij mij aan dat als ik dacht dat Milan niet genoeg had gehad ik hem nog 30 cc mocht geven. Maar daar heb ik vrolijk 60 van gemaakt.
Milan slaapt nu van ca elf tot half zeven. Pure luxe!!!!

Als Saar op die extra 100cc lekker slaapt en jullie ook zou ik het een paar dagen volhouden.
Kun je daarna altijd nog je gevoel en ervaringen
Milan
 
Ik hoop voor jullie dat ze inderdaad gaat doorslapen ;-) lijkt me heerlijk!
En ik denk dat je de avondfles best mag ophogen als ze dan heerlijk slaapt hoor. Ik zou het in iedergeval gewoon doen ;-)

Kan je verder niet echt helpen, want volgens mij zijn we nog niet erg dicht bij het doorslapen haha!

Liefs!
 
nou het lijkt er toch behoorlijk op dat ze door gaat slapen...en wat betreft de voeding..Elise doet precies hetzelfde...

Overdag drinkt ze zeker om de 4 uur..soms meer...en vanaf een uurtje of 4 wil ze om de 2,5-3,5 uur voeden. dus uurtje of 16.00 uur dan 19.00uur en dan rond 22.-22.30 uur laatste voeding en dan slaapt ze tot 7.00-8.00...ben ook elke nog "bang" dat ze weer komt s nachts maar dit is niet het geval!!

Dus geniet ervan..en geef haar 's avonds gewoon iets meer...als ze daardoor lekker doorslaapt..;)

Liefs
 
Hmmm vanacht weer 04.00uur... Grrrmpfff. Ze zal wel echt honger hebben, want 150cc naar binnen geklokt. Maar inderdaad geen extra fles gegeven dus dat kan het wel eens zijn geweest. Vind het alleen zo zielig om haar wakker te maken 's avonds (want slapen in de avond is iets nieuws ;-). 23.00u moet ik haar ook al uit haar bedje halen dus dan ga ik liever zelf 's nachts uit bed. Kan mijn kleine kabouter lekker tukken! Vind die nachtvoeding ook niet zo erg als ze in de avond lekker slaapt.

Dussss.. clusteren op vraag en anders gewoon in de nacht mun bedje uit.

Zijn jullie ook zo verliefd op jullie lieverds? Met de dag groeit mijn hart (en Saar d'r onderkin haha). x
 
Haha, ik moet enorm lachen om je laatste zin. Heeel herkenbaar, zowel van het hart als de kin!
Ben ook stapelverliefd. Heb letterlijk kriebels in mijn buik!

Dikke kus, Marieke
 
Terug
Bovenaan