Het begin van doorslapen? + voedingen in de avond?

Lotte drinkt 's avonds ook extra, soms gewoon een hele fles... Ze heeft 2 weken van 18.30 tot 7 à 7.30 geslapen, met om 23 u nog een fles. Helaas ineens toch wel erg last van reflux (al vanaf de eerste week, maar ze was er steeds rustig onder, maar werd nu ineens door meer bewegen wellicht veel erger geworden en ook echt veel pijn..) nu aan de medicatie, maar overdag wil ze echt niet veel drinken, 50-100cc, terwijl ze zeker wel 150 mag. Gevolg is dat ze overdag korte slaapjes maakt en steeds weer wil drinken. In de avond drinkt ze wel 2x goed, maar komt nu s nachts ook weer.
Hoop dat dit gauw weer over gaat en ze overdag ook weer lekker gaat slapen. Dinsdag naar cb, zal daar de voeding ook eens bespreken, al heb ik daar weinig verwachtingen van, vind het cb hier niet zo goed....

Maarrrrrr wat ik eigenlijk wilde zeggen was dat Lotte in de avond goed gong slapen toen we haar gewoon gaven waar ze om vroeg; veel voeding tussen 16-18.30 u, dan zat er maar 1,5 u tussen 2 voedingen. Het reguleert zich vanzelf wel weer en die onderkin zijn ze snel genoeg kwijt als ze gaan lopen enzo... Jasper groeide t eerste jaar van 6 pond naar 11 kilo en was op z'n tweede verjaardag 13,5 kilo, terwijl gewoon een goede eter is.... (inmiddels zonder plooien en tweede en derde kin...;-)..)
 
Ja ik kan weer inloggen, was mijn wachtwoord kwijt grrrrr.

Nog geen dubbele kin hier, maar sinds hij op de fles zit wordt hij wel molliger. heerlijke dikke wangen om op te eten!!!!!

En helemaal verliefd, tot over mijn oren :)

(beetje late reactie door vermist wachtwoord, maar moest het toch nog even kwijt)
 
Terug
Bovenaan