Het begint al spannend te worden

Hoi, marielle en trudi,

Toch alvast een hele voorzichtige proficiat, het klinkt bij allebei toch wel raak in mijn oren..hihi.leest dan.
Ik zal voor jullie duimen, probeer maar wat afleiding te zoeken..whahaha

Gr MJ

Hé meiden, wat spannend!!
Leuk dat jullie al weer een kleintje willen. Daarom hoop ik ook van harte dat het snel (misschien nu al) raak is!
De onzekerheid lijkt me zeker het moeilijkst. Misschien nog wel moeilijker nu je het allemaal al een keer hebt meegemaakt omdat je al een keer zwanger bent geweest. Of lijkt dat maar zo? Dat kan ik me zo voorstellen.  Als je nog nooit zwanger bent geweest,  kan je niet echt weten wat je mist (omdat je het nog nooit hebt kunnen voelen), maar dat weet je nu dus wel. (Tuurlijk kan je al veel langer de wens hebben om zwanger te zijn) Snap je me nog?! Nou ja, ik bedoel in ieder geval: veel sterkte met wachten en hopelijk snel goed nieuws!
Dory

Hoi trudi,

Dus voor jou is het ook erg spannend nu.
Ja ik zit soms ook te dneken van verbeeld ik me dit nu allemaal maar, dat ik zulke zere borsten heb, maar het is toch echt zo. Kan er niet om heen.
Tot nu toe ben ik nog steeds niet ongie en ik zou dan bij een cyclus van 28 dagen nu 2 dagen overtijd zijn. Maar ja aangezien het bij mij wel tot de 37e dag kan duren.......
Geeft trouwens niks hoor dat je het ook kwijt moest, was niet ego van je hoor
Zal ook echt enorm voor je duimen meid.

@ de andere meiden,

Zodra ik weer meer weet, dan horen jullie het van me. Bedankt voor alle lieve reacties.

Liefs marielle

@ trudi,

Ja nog een keertje......
Ik heb de testen van kruidvat in huis gehaald, die van 2 voor 5 euro en die schijnen ook erg goed te zijn. Dus misschien is dat ook een ideetje voor jou??

Liefs marielle

Hallo marielle en trudi

Wat spannend allemaal leuk hoor en Trudi waarom laat je het niet bij je huisarts testen . Ik heb dat wel gedaan kost je niks .
Ik ga voor jullie duimen.

groetjes lisette

Tja daar was ik al weeer,

Net moest ik naar de wc om te plassen( sorry dames)
En toen vloeide ik een beetje.
Maar het was een raar kleurtje. Anders dat ik normaal altijd heb.
Denk dat het helaas wel gewoon gaat doorzetten
Nog maar ff afwachten, want vond de kleur wel raar.

Trudi ik blijf nog steeds voor je duimen meid.

Liefs marielle

heyhey

nou, dat zegt natuurlijk nog niks he, een klein beetje vloeien. zeker niet als je het een andere kleur vind.

we blijven gewoon duimen voor je!

succes

liefs, do

quote: wildkatje24 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-01-2009 09:28:04'));

Tja daar was ik al weeer,

Net moest ik naar de wc om te plassen( sorry dames)
En toen vloeide ik een beetje.
Maar het was een raar kleurtje. Anders dat ik normaal altijd heb.
Denk dat het helaas wel gewoon gaat doorzetten
Nog maar ff afwachten, want vond de kleur wel raar.

Trudi ik blijf nog steeds voor je duimen meid.

Liefs marielle

hee meis

nouhooeft niks te zijn kwa ongi worden hoor
ik had dit met deze zwangerschap ook dus:p en ff later testen ik posi
bij mij was het heel licht rossig

succes

liefs

Terug
Bovenaan