Het begint wat te 'rommelen' ...

heyhey..

vandaag bij gynaecoloog geweest is ziekenhuis...
alles was prima..
uk was al flink ingedaald...

Heb afgelopen nacht echt shittie geslapen.. om uur wakker... en heb vaker harde buiken...
ik heb die molton ook nog ver weg in kraampakket zitten, maar ga hem er dadelijk toch maar uithalen en op bed leggen... je weet maar nooit wanneer uk van plan is te komen...

het is inderdaad spannend.. kijken wie eerder bevalt... haha.. :)

groetjes joyce

Hoi,

Controle bij de VK is prima verlopen. Alleen nog steeds is de kleine niet ingedaald, dus als de vliezen breken moet ik gaan liggen. We hebben het ook over de bevalling gehad en mijn angsten. Ze heeft  opgeschreven in mijn dossier dat ik niet alleen gelaten wil worden tijdens de bevalling en zoveel mogelijk begeleiding wil en me daardoor  toch  een beetje gerust kunnen stellen. Het ziekenhuis waar ik nu ga bevallen zou veel fijnere begeleiding hebben dan het vorige. Daar houd ik me dan maar aan vast.

Gisteravond na het eten begon die kleine zo te gymnastieken dat ik even dacht te gaan bevallen. Ik heb de hele avond buikpijn gehad. Beetje menstruatiepijnachtig en  nu nog steeds is mijn buik aan de onderkant erg gevoelig. Ook mijn rug deed gisteren pijn. Het voelt nog niet als weeen maar dat het rommelt is zeker. Heb net maar voor de zekerheid het ziekenhuistasje klaar gemaakt .

Omdat mijn vorige zoon geboren is bij 41w4d denk ik de hele tijd dat het allemaal nog wel even duurt, maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet. Ik heb wel een datum in mijn hoofd,  dat is 8 mei.

Vorige keer heb ik voordat de bevalling begon helemaal nergens last van gehad, dus geen gerommel. Wel heeft mijn ontsluiting toen heeeeeel lang geduurd. Laten we hopen dat het gerommel wat ik nu voel al wat doet, scheelt straks weer....

En hoe is het met de anderen? Voelen jullie al wat? Lukt het met de laatste klusjes?

Groet,
Lies 38w5d

heyhey,

Mama van stijn, wat fijn dat ze zoveel mogelijk rekening met je angsten gaan houden! dat moet toch inderdaad al een rustiger gevoel geven...
hmm dat ie nog niet in ingedaald is minder natuurlijk, maar ik geloof dat heeft niks te zeggen over wanneer uk dan komt. Die kan zo zakken... :)

Bij mij was ukkie wel al flink ingedaald, maar dat wist ik 2 weken geleden al. Toen kregen ze hem niet gedraaid omdat ie met billen al te ver naar beneden lag... naja we zijn benieuwd.. haha...

Ik had voor gisteren het gevoel van.. zo nu begint het... ik had 3 uur lang telkens harde buik en dit zeer regelmatig... maar het deed geen pijn ofzo... Ben toen toch maar gewoon naar bed gegaan en in de ochtend was het over. Nu heb ik het ook niet meer...
haha.. was ukkie ons aan het foppen..

Pff dat lijkt me echt frustrerend als je over tijd gaat.. en dan nog wel 1,4 week... dan ben je toch echt iedere dag aan het hopen en hopen dat ie komt of niet?

en bij de rest nog alles rustig??

liefs joyce

Hay Dames,
Nou hier ben ik ook weer eens. Tis alweer een hele poos geleden, ik weet het.
Ik moet nog een weekje en alles zit nog te plek. 1 mei is voor mij de uitgerekende datum.
Het rommelt hier ook al een tijdje. Vooral 's nachts. En aangezien het onze eerste is denk ik bij elk vreemd gevoel, zou dit het nou zijn.
Maar elke ochtend (tot nu toe) wordt ik wakker en denk ik als eerste, Goh het zit er nog.
Mn buik gaat constant op en neer. Dan weer steken naar beneden.
Ook als ik een tijdje heb stil gezeten en wil gaan lopen, krijg ik echt steken naar beneden.
Ik weet dat het al wel in gedaald is, dus daar hoef ik me gelukkig geen zorgen over te maken als het wel gaat beginnen.
Ik heb trouwens 4 handdoeken op het matras liggen. Daarover heen de gewone molton en daarover weer een hoeslaken. Ligt lekker zacht en geen geplak en gezweet 's nachts.
Ik zie wel of deze handdoeken het vruchtwater gaan opvangen als het zover is.
Heb 1 nacht geprobeerd met iets van plastic eronder. Nou geen pretje. Zo wil ik niet slapen. Alleen maar gekraak en gezweet. Bah.

We hebben vandaag onze koeien voor het eerst naar buiten gedaan voor dit seizoen. Heb het land een paar keer op en neer gelopen en af en toe stukje gedraafd. Zei net al tegen man-lief. Misschien dat vandaag de vliezen wel breken hihi. Nou het mag van mij nu wel komen hoor.
Mn energie is niet meer je van het. Ben veel moe. En mn buik zit met bukken ook flink in de weg. Ben er nu haast wel klaar mee.

Nou zo heb ik eerst wel weer even mn verhaal bijgewerkt.
Het is nu alleen nog aftellen.

Iedereen is vast aan het aftellen. Succes dames.

Groetjes Mirjam

Hier is ook wat actie geweest, maar ik weet nou niet precies wat het was,
misschien kan iemand me helpen...

Ik ben naar de Ikea geweest ( in rolstoel, lopen kan ik niet meer zo lang)
en op de terugweg in de auto kreeg ik enorme pijn in mijn vagina.
Dat duurde even en ging weg, maar vervolgens kwam het weer terug!
En weg, en terug, en weg...
Dat heeft drie kwartier geduurd en toen zakte het volledig weg.
Het voelde niet echt als ongesteldheidspijn keer duizend en dat soort dingen, het voelde gewoon alsof iemand met een hamer op mijn doos sloeg! ( Sorry, maar zoveel zeer deed het af en toe echt)
Het was niet echt een gevoel ergens in mijn buik, maar echt helemaal beneden, scherpe pijn.
Ook heb ik wat bruin slijm gesignaleerd in l'onderbroek.

Er wordt veel over harde buiken enzo gesproken, maar die heb ik zo goed als niet.
Is het herkenbaar voor iemand?
Ik heb soms ook het gevoel alsof het hoofdje er al uitkomt zodra ik teveel gelopen heb. Natuurlijk is dat niet zo, maar het is wel ongemakkelijk.

Wel spannend was het, ik besefte ineens keihard dat het binnenkort ( nou ja, ben 22 mei uitgerekend...) gaat gebeuren...

Ben benieuwd hoe het nu met Kim is trouwens....

Natalie

HOi meiden,
nou, nog steeds niets   hoor hier, behalve de gebruikelijke laaste-week-klachten!
Natalie,
ik denk dat je misschien je slijmprop hebt verloren? Dat kan dat rood-bruine goedje zijn.. en verder, vast indalingsweeen, ookal is het volgens de vk al ingedaald, het kan blijkbaar altijd nog net een beetje verder indalen! (weet ik uit ervaring van mijn 2e) Dat soort steken heb ik soms ook wel, kan ook uit je schaambeen komen trouwens en heeft misschien ook te maken met het verweken van je banden.

Zelf hier nog steeds erg maagzuur en veel harde buiken, waardoor ik steeds hoop dat het nu toch eens gaat doorzetten. Ben erg moe en vooral onze jongste is ook erg vervelend! Steds klieren of huilen, lastig hoor!

Nou, misschien morgen de vlag uit (voor de kroonprins )

doei allemaal, en weltrusten vannacht!

groetjes Klarie

Hallo,

Vervelend hè, dat gerommel, zonder dat het doorzet.

Hier ook elke avond flinke voorweeën, en gisteren zelfs de hele dag. Herken het helemaal niet van de vorige zwangerschappen eigenlijk. Toen heb ik bij alledrie wel een keer een dagje voorweeën gehad, maar niet zoals nu elke avond.

Vind het erg irritant moet ik zeggen, elke keer denk ik dat het gaat beginnen.........

Volgens de gyn krijg je hoe meer kids je hebt, des te meer last van voorweeën (nou ja, tis idd onze 4e dus wat dat betreft kan hij wel gelijk hebben).
Moet woensdag weer naar de gyn, ben benieuwd, de vorige keer was ukkie nog niet ingedaald en heb zelf niet het gevoel dat dit al is veranderd.

Zijn jullie ook zo vreselijk nieuwsgierig naar je kindje? Ik ben dr echt helemaal klaar voor hoor, huis is aan kant, moet alleen nog een paar laatste dingetjes kopen. Dus van mij mag ukkie vandaag nog wel komen!

Succes met de laatste loodjes meiden!

Liefs Annemarie

hey dames...

en nog niemand bevallen?!?

hier is nog alles rustig...
officieel nog 2 daagjes.....

Ik heb het wel gehad langzaam.... niet het zwanger zijn hoor... maar gewoon het verlof hebben haha...
vrij hebben is lekker... terrasjes pikken ook..... maar ben er klaar voor.. alles is klaar enzo... ik verveel me.... dus uk mag wel komen..... hihi...
nog meer dames die daar last van hebben?!? haha..
wat een luxe probleem eigelijk he..... maar ik zou er niet aan moeten denken om "vrijwillig" werkeloos te zijn zonder kinderen te hebben haha...

liefs joyce

Terug
Bovenaan