Hej!
Vandaag met onze Linde naar ons BVC (Barnavårdcentralen) geweest. Het werkt net zo als de NL consultatiebureaus. Linde is morgen 14 weken (ze is van 17 mei) en heeft vanmorgen haar eerste enting gehad. Zo zielig he, ik had klotsende oksels van het zweet, die naald bleef er zo lang in zitten... pfff. ik mocht haar wel direct aanleggen, dus ze dronk zich helemaal moe en viel in slaap. Nu ligt ze nog te slapen. Ik heb even een vloeibare koortswerende drank gekocht voor de medicijnenkast zeg maar. Ik ben meestal niet zo snel met medicijnen, omdat ik vind dat het lichaam ook de kans moet krijgen om te werken. Maar mocht ze echt hoge koorts krijgen, dan heb ik het in elk geval bij de hand! Ik weet niet of ze momenteel verhoging heeft, misschien wel wat. Ik ben er helemaal klaar voor hoor!! Als ze ziek zou worden kan ik echt tijd voor haar nemen om met haar te gaan zitten. Ik was om half 6 al wakker, en hier zijn de scholen weer begonnen dus ik heb er al wat uurtjes werk opzitten, ha,ha,ha. Ze is gevaccineerd voor DKTP en hersenvliesontsteking type B-streptokokken.
Verder was ze goed gegroeid: nu 5590 gram (jammer dat ik niet voor die tijd gevoed had, ha,ha, ha). Ze is nu 61,5 cm lang. Hoofdje 40,2. De wijkv. was erg tevreden. Linde is gelukkig weer op haar curve terug. De arts vond haar een maand geleden wat te dunne bovenarmen hebben en wilde meer gewichtscontrole. Nou het viel erg mee en ook de wijk vond het allemaal wat overdreven. Gelukkig maar. Liefs Pippi