Het duurt nog even maar gaan jullie Sinterklaas vieren???

Hey meiden,

Nog 1,5 maand dan is het alweer sinterklaas.
Gaan jullie het vieren met jullie kids of nog niet?
Wij gaan wel met Nynke dr schoentje zetten en we doen wel met 5 dec pakjesmiddag een grote zak met kado's en familie.
En ik heb wat slingers gekocht met Sinterklaas erop.
Nynke vind zwarte piet nu al helemaal geweldig ze herkent hem al op tv.
Ze wilt de hele dag dr zwarte pieten muts op haha!
En ze danst op de liedjes van de Club van Sinterklaas.
Ze kan er al een hoop meezingen.

Wat gaan jullie de kids geven voor kado's??

Liefs Stefanie

hoihoi

wij gaan ook sinterklaas vieren en laten waarschijnlijk een sinterklaas aan huis komen , verder mag ze schoentje zetten en gaan we na de intocht in de stad

wij geven wat kleine cadeautje omdat hier ook kerst geviert word
en we geven dingetjes om te knutselen , verven boekjes tekenspulletjes enz

groetjes maurilla

Wij doen nog niet echt sinterklaas vieren. Ik vind Jesse nog zo klein en veel van snappen doet hij het nu toch niet.
Bij de opa's en oma's wordt natuurlijk wel sinterklaas gedaan met kadootjes. Maar we doen zelf met de familie sinterklaas/surprise als Jesse in bed ligt.
Van ons krijgt hij een kleinigheidje, dat vind ik prima zat. Hij krijgt al van iedereen iets en daarbij weer in januari jarig hè.
Hier ook nog geen sinterklaas op tv/radio. Als sinterklaas in het land is, vind ik het tijd genoeg.
Volgend jaar denk ik wel dat we het meer vieren, dat hij er dan ook meer van mee krijgt. Iedereen zijn eigen manier hè.

Onze tweede zal er toch meer van meekrijgen/meemaken op een jonge leeftijd omdat Jesse er dan meer mee bezig is.

Naar een intocht ofzo gaan, lijkt me trouwens wel erg leuk!

Hallo,

ook hier doen we aan Sinterklaas. Nu houd ik alles nog een beetje op afstand. Hoe leg je aan een ventje van 3 uit dat het nog best lang duurt eer het zo ver is.
We gaan wel naar de intocht in het dichtsbijzijnde dorp in nederland (hier kennen ze het niet echt).
28 november wordt er Sinterklaas gevierd bij het werk van mijn man, daar gaan we natuurlijk heen. En dan 5 december hebben we echt pakjesavond! We vieren het altijd met de hele familie, dus dat betekent een grote berg cadeaus! Ze krijgen van ons een keukentje met de bijbehorende spullen. Verder beden een pyjama en nog wat kleinigheidjes.

Groetjes Danielle

Wij gaan denk ik niet écht sinterklaas vieren. Misschien dat ze wat kleins krijgt, maar ze is tegen die tijd nog geen 20 maanden, dus ze snapt er nog weinig van. Ik ga wel naar de intocht kijken in ons dorp, want ja, ik moet haar nu natuurlijk wél laten zien dat sinterklaas er is en dat dat heeeeel leuk is. Zodat ik straks wel lekker sinterklaas kan gaan vieren, haha!

Ik vind het nu nog te vroeg voor Sinterklaas. De cd's liggen hier nog in de kast. Ook omdat het anders voor mijn net 4 jarige dochter veel te spannend wordt. Die drie weken duren dan lang genoeg.
Als de intocht op tv is, dan kijken wij met een bak pepernoten en chocomelk. Dan mogen de meiden hun schoenen zetten.
Op 28 november is er Sint feest van het werk van mijn man. Op school en misschien ook wel op het kdv wordt er nog vanalles aan gedaan. En dan op 5 december veel cadeautjes hier thuis. Met kerst doen wij geen cadeau's.

Hoi,

Hier vieren we sinterklaas. 29 nov met schoonfamilie met kadootjes en 5 dec met mijn familie. 's Middags met kids en 's avonds surprises.
Ook gaan we naar optocht in ons dorp kijken, vorig jaar ook gedaan. Toen heeft Myrthe nog bij de sint op schoot gezeten haha.
Ook vieren wij met mijn familie kerst, dus echt grote kado's krijgt ze niet van ons. We kopen een kleinigheidje en met dr verjaardag krijgt ze weer iets groots. Wat de familie geeft, moeten ze zelf weten haha.

Liefs Irene

wij geven ook een kleinigheidje.
we geven een kleurboek met kleurtjes en en dvd van sesamstraat.

Quinten is in februari ook al weer jarig en krijgt dan ook weer het een en ander en 2 week later ben ik uitgerekend van de 2e.

Wel ga ik naar de intocht en pas dan krijgt hij ook pepernootjes enzo.

Terug
Bovenaan