Het duurt nog even maar gaan jullie Sinterklaas vieren???

Op mijn werk wordt al op 21 november sinterklaas gevierd, kunnen de kids 's ochtends sinterklaas vieren en 's middags naar de intocht, haha. Thuis vieren we sinterklaas met mijn man's zus en zwager, van de opa's en oma's krijgt ze ook nog wat. Ik ben al druk cadeautjes aan het bedenken, op de creche vindt ze het serviesje erg leuk dus daar ga ik naar kijken, ook een puzzeltje met van die knopjes om de stukjes te pakken en kleertjes uiteraard. Ik denk trouwens dat ze hard gaat huilen als ze sint en piet ziet...

Hoi,

Wij gaan wel Sinterklaas vieren, al is het niet uitgebreid. We gaan misschien wel bij de intocht hier in het dorp kijken, maar geen schoentje zetten, dat snapt ie toch nog niet. Al gaat ie nu ineens met reuze sprongen vooruit, dus wie weet tegen die tijd...

We hebben al verschillende dingen van duplo in huis gehaald.

Liefs Lientje

Hoi
We gaan naar de intocht van Sinterklaas bij ons in het dorp met Daniel en verder gaan we bij mijn vader sinterklaas vieren maar doen er verder niet zoveel aan, geen cd's met liedjes en ook geen tv ofzo.
Daniel krijgt het oventje/aanrechtje gewoon zo en hij snapt toch niet dat dit een relatie heeft met sinterklaas, hihi, het is voor hem meer gewoon iets leuks doordeweeks waar we heen gaan.
Denk dat de pepernoten wel favoriet zijn hihi

Liefs Marina

ook wij doen aan sinterklaas.
mn neefje gelooft nog. (heb 13 neefjes/nichtjes waarvan er nog maar 1 gelooft)
we doen het dus voor het laatst bij hun.
volgend jaar wordt het hier gevierd omdat mn neefje dan hoogst waarschijnlik niet meer gelooft. (dan is hij ruim 8 jaar)

we hebben al t een en ander ingeslagen. voor kerst en sinterklaas zijn we klaar voor nathalia.
we weten nog niet wat we wanneer geven, maar hier is de lijst.

teletubbie labtop
grote trein met allemaal muziek en dierengeluiden
boekjes met a van aap, b van banaan enz
pop
poppenbad met toebehoren
kleertjes maatje groter.
poppenbedje
poppenkinderstoel
poppenbuggy
poppenwipstoeltje
poppenspullen zoals flesje,bordje enz

gloof dat dit het wel was.
zoals jullie zien: heel veel poppen spullen!

liefs, do

oh ja... mijn oom en tante spelen altijd sinterklaas en zwarte piet :D
scheelt weer in de kosten hahahaha
t stomme is, dat al mn neefjes en nichtjes die toen allemaal nog geloofde, mijn oom en tante nooit hebben gemist of herkend! whahahahaha

liefs, do

Hoi,

Wij doen er niet veel aan, maar ze krijgt wel iets van ons. Op mijn werk word er wel Sinterklaas gevierd maar bij de hoofdkantoor in Hilversum en normaal is er altij een touringcar die de kids ophaal samen met hun ouders alleen dit jaar moet je zelf daar zien te komen en daar had ik geen zin in, ik had me er wel op verheugd om met haar te gaan, maar ja misschien volgend jaar dan is ze ook wat ouder.

Liefs.
Vanesca

Terug
Bovenaan