Het eerste verjaardags kado?

Hallo allemaal,
Een aantal van jullie zullen de eerste verjaardag van de kleine al achter de rug hebben, maar Tymo die word volgende week 1 jaar!
Alleen heb ik dus totaal geen inspiratie voor zijn verjaardags kado. Hij heeft alles al wat hij nodig heeft en zelf heeft hij er natuurlijk nog geen besef van. Daarnaast is hij ook nog nergens in het bijzonder fan van ofzo...
Jullie misschien een idee? Wat geven jullie je kleine kado?
Liefs,
Marjolijn
 
Een loopauto!!
Kunnen ze op als ze ongeveer anderhalf zijn. Hier wordt er bij ieder kind 1 versleten. Heb nu een tweeling en kregen voor ieder een loopauto als kraamcadeau. Zijn best dure dingen.
fijne verjaardag.
 
Lotte krijgt van ons ook een loopauto. ze heeft er nu wel een maar dat is een hele goedkope van plastic, en inmiddes al half kapot. dus ze krijgt nu een houten loop/zit kar.
Ze loopt al los maar vindt het geweldig om er op rondt te rijden.
Van mijn ouders krijgt ze een houten keukentje. Ze vindt die van haar nichtjes geweldig dus vandaar!
Groetjes Sabine
 
Wij hebben Milan vorige week een driewieler kado gedaan.
Als het dan straks wat mooier weer is, kan hij mee. Het is zo'n meegroeiding, waar hij nu kan zitten en zijn voeten op van die steuntjes kan zetten en later kunnen die eraf en kan hij zelf trappen.
We hebben het van het weekend uitgeprobeerd en het was gewelsig. Hij is helemaal het mannetje!!

Dus misschien een idee!
 
Bedankt allemaal voor de tips.
Na een rondje in de speelgoed winkel te hebben gelopen hebben we gekozen voor de speeltafel van Mega Bloks. Aan de familie hebben we ook dingen van mega bloks gevraagd. Donderdag heeft hij het gehad en hij vind de blokken erg leuk! Ik ben benieuwd wat hij morgen allemaal gaat krijgen, dan vieren we het voor de familie.
Ik heb ook naar loopauto's gekeken, maar aangezien Tymo nog al een klein mannetje is, ben ik bang dat het nog lang duurd voordat hij goed met zijn voeten bij de grond kan. Daarnaast is hij nog al eigenwijs en groot Fan van rond lopen. Maar bedankt voor de tips!
Liefs,
Marjolijn
 
Terug
Bovenaan