Het Emmen en omstreken kwartet

Hierbij het Emmen en omstreken kwartet.
Een tijdje geleden was er een topic over de woonplaats van de forummers. Zodoende kwamen wij (Jolanda, Tanja, Denise en ik) erachter dat we allevier uit de buurt van Emmen kwamen. Vanmiddag was onze koffiedate met het volgende tafereel als gevolg...
Van links naar rechts: Yoëll (zv Denise), Tygo (zv Marieke), Milan (zv Jolanda) en Delano (zv Tanja).
Het was erg gezellig!!!

Groetjes happyM (Marieke)

Hey marieke....

Wat een gave foto......hihi

Maar moeten we vaker doen hoor vond het heel leuk om zow in real life met elkaar te kletsen.

Ennuhhh Tanja bedankt voor de koffie natuurlijk......

Ja hoor,daar zijn ze dan!!!
Leuke foto Marieke!
Enne Denise,Alsjeblieft.......ik stuur je de rekening wel,haha.
Ik vond het erg gezellig vanmiddag.
Groetjes Tanja

huh, heb ik een topic gemist?? en ik maar denken dat iedereen ut t zuiden komt.... ik kom ook uit omgeving Emmen.... ns ff snuffelen naar de topic.. niet dat ik nieuwsgierig ben hoor hahahaha.

leuke foto!

mama van Rêve

Hihihihi, het was de leukste foto. Iedereen zit hier zo goed als rechtop, foto is niet wazig, er huilt niemand...
Wil jij jouw foto's ook nog naar mij mailen Tanja en Jolanda??? Die van Denise heb ik al (deze geplaatste foto is van de camera van Denise)
Groetjes happyM.

Mamma-ilse....Waar kom je vandaan dan? De topic heeft best een tijdje op de eerste pagina van dit forum gestaan. Jammer dat je toen niet direct mee kon doen. Misschien een volgende keer?
Groetjes happyM.

Terug
Bovenaan