Het Emmen en omstreken kwartet

De tijd ging wel enorm snel voorbij zeg.......pfff had ik niet gedacht...je kent elkaar niet maar toch kun je de hele tijd wel kletsen....maf hoor haha...

maar goed wat wil je ook wel niet met vier van die knapperds van baby`s......

Yoëll ligt nu helemaal uitgeput op de bank met papa te slapen......heeft nog voor de tijd een heel potje groente en een yogolino opgegeten.....nog ff rond gescheurd in z`n loopwagen haha dus hij is bek en bekaf....

Ow rekening is niet nodig hoor......jullie mogen gerust de koffie terug komen halen bij mij.....

Inderdaad DEAL!!!!!
Hey,heb je ook nog een waar Giovanni bij op staat en iedereen rechtop zit en niet bleeeeert?
Die van mij zijn niet zo leuk geworden waar mijn grote vent ook bij  op staat,bij de een kijkt niemand(behalve Giovanni zelf  dan)in de camera en op die andere hangen Tygo en Yoell er een beetje raar bij.......zo ja,PLAATS M EFFE HIER PLEASE!!!
En Ilse,jammer,jammer,moet je onder topic kijken"waar wonen jullie",en idd,volgende keer?
Groetjes Tanja

wat een doetjes

mogen ze al uitgehuwelijkt worden, want ik heb nog de knapste dochter van juni 2006 (en de hele wereld)  die vrijgezel is  hahaha

groetjes Veronique mv Daniëlle

Hee Tanja,
Ik heb meerdere met Giovanni erop... Niet allemaal even leuk, sommigen wel. Wat zal ik doen... Moet ik je ze mailen, of hier eentje neer kwakken...???
Groet Marieke

Terug
Bovenaan