het even niet meer zien zitten!!!

ik heb ook geen roze wolk, je bent echt de enige niet. Het is ook niet niets, een moeder zijn, tenslotte voor de rest van je leven. Ach joh, lekker uithuilen, en af en toe iets leuks gaan doen. En je mag best af en toe verdrietig zijn.

Sterkte!!
 
HOI

Wat herkenbaar allemaal!!! Heerlijk om te lezen dat ik niet de enige ben. Mijn dochter is altijd al een slechte slaper geweest,maar de laatste tijd sliep ze van 19 uur tot 6 uur. En ze kwam wel 1 of 2keer 'snachts. Maar daar was ik aan gewend geraakt.
Nu heeft ze al een week nog beroerdere nachten. Ik heb al een aantal nachten maar 4 a 5 uurtjes geslapen in totaal. En dan niet achter elkaar maar ook nog met onderbrekingen.
Van de week zag ik het ook allemaal niet meer zitten. Ik was gewoon totall loss!!
Mijn dochter is trouwens 9,5 maand. Ik denk zelf dat het een groeispurt is. Ze wil overdag meer dan ze kan en dat is voor haar frusterend (en voor mij ook). 'sNachts lijkt het wel of ze steeds wakker wordt van dromen ofzo.

Vandaag heb ik van half 9 tot 11 uur heerlijk uitgeslapen. Mijn man heeft onze dochter verder gedaan, ik hoefde nergens mee bezig te houden. Ik heb daardoor zo vast geslapen dat ik helemaal niks gehoord heb. Nou dat is lang geleden dat ik dat gedaan heb, heeeeerlijk!!! Een aanrader.

Groetjes Ria
 
hallo iedereen,

mijn dochterje is ook zo'n moeilijke slaper!!! ik word gek van die moeders die klagen dat hun kind al om 7.00 uur wakkeer is want die van mij is altijd al om 5 uur wakker en 's nachts vaak ook nog eens!!soms ben je gewoon helemaal op en is het meer een grijze wolk!!! nou gewoon af en toe eens lekker klagen dat lucht op!!!!!
 
Terug
Bovenaan