Het (ff) niet meer zien zitten...

Hoi Debby,

Wat vervelend zeg!! Ik zou het als ik niet zwanger ben al niet leuk vinden!
Ik heb het zelf ook gehad dat een goede vriendin van mijn man iets te aanhankelijk was (ik was toen al een tijdje zwanger en loodzwaar) en ik zat daarbij en van binnen kookte ik.
Het was een rare meid die tegen mijn man heeft gezegd toen wij al zeker 2 jaar een relatie hadden dat ze door hem ontmaagd had willen worden..........
Ik ben zo blij dat ze nu al een jaar uit ons leven is! En mijn man ook, want er waren nog meer problemen, ze is echt gestoord. (Wil jullie niet met een heel verhaal opzadelen)

Maar wat ik eigenlijk ook wil zeggen, praat er over (dat ga je ook doen las ik) en blijf open en eerlijk naar elkaar. Verder vind ik ook dat je man zeker rekening met jou moet houden dat je nu nog sneller jaloers kan reageren, dat zijn de hormonen en daar kun je niets aan doen.

groetjes Maris

Ik ben ook best jaloers aangelegd en zou dit soort gedrag ook niet aankunnen hoor. Zwanger of niet... Ik heb gelukkig een lieve man die dit nooit zou doen, omdat hij mij respecteerd. En ik zou het andersom ook niet in m'n hoofd halen.

Ik begrijp gewoon niet waarom  jouw man  dat soort dingen zegt of doet. Idd, jullie zijn net getrouwd, net weer zwanger... Jij zou toch de belangrijkste vrouw in z'n leven moeten zijn? Trouwen is houwen is mijn motto hoor. Dat doe je niet voor niks.

Ik hoop dat jullie er uit kunnen komen en dat je hem kan overtuigen dat dit gewoon niet door de beugel kan. En dat hij echt wat meer rekening met jou en jouw gevoelens moet houden. Tijd voor wat extra romantiek!

Sterkte meid!

Groetjes, Marisa

Hoi Debby,

Wat vervelend allemaal. Ik weet zo gauw niet wat ik moet zeggen alleen dat ik niet echt jaloers ben van aard maar dat ik dit toch ook niet leuk zou vinden.

Ik wil je heel veel sterkte wensen en je kan hier lekker even klagen hoor. Misschien lucht dat wat op.

Groetjes
Inge

Hoi Debby,

wat een verhaal zeg. Ik vind het dapper van mezelf dat ik het helemaal gelezen heb. Ik zou flink pissig zijn op mijn kerel hoor. Als hij zo zou praten zou ik zeggen: nou moet je goed luisteren! je kiest of voor mij en vergeet al die exen of je gaat, want als je beter kan moet je beter gaan, maar dit gedrag vind ik onacceptabel. Met al die hormonen die door je heen stuiteren zal er wel een huilbui naar boven komen waar hij hopelijk flink van schrikt en misschien ziet hij dan in dat het niet leuk voor jou is wat hij doet.

Sterkte meid!

Groetjes van Marloes

Hoi meiden,

nogmaals bedankt voor jullie reacties.

@Marloes: Je verdient een pluim dat je heel het verhaal gelezen hebt, want heb ooit eens ergens gelezen dat je niet zo voor de lange verhalen bent ;-)

Nou, zoals gezegd heb ik zondag een gespr. met mijn man gehad. Het viel hem een beetje rauw op zn dak dat ik mezelf zo heb gevoeld. Ik moest huilen (hormonen ook) en daar schrok hij van.
Hij zal er rekening mee gaan houden heeft hij gezegd.
En ik dacht dat het voor mijn gevoel goed zat, echter... Gisteren heb ik echt een klotedag gehad. Ik heb alles bij elkaar uren gehuild. Alles kwam eruit, en kon gwn niet meer stoppen. Deed Dylano wat verkeerd, ging ik alweer. T is zonde da manneke, die voelt dat tuurlijk ook.
Drm hebben we het er gister nog over gehad, en mijn man heeft toen weer wat gezegd wat mij in het verkeerde keelgat is geschoten. Hij zei: Ik snap je helemaal, want je hebt helemaal gelijk. Maar dan moet ik een paar mnd op eieren gaan lopen.
Huh?? Hoezo op eieren lopen vroeg ik?? Is het dan zo moeilijk om je eigen in te houden met bepaalde uitspraken oid??
Dus zo koppig als ik was, ben ik gaan gaan douchen (normaal douchen we samen). Hij heeft toen (om rustig te worden) zijn moeder gebeld. En die heeft mij volkomen gelijk gegeven!!
Maar wat ik niet moet vergeten is dat mijn man (ook niet als hij gedronken heeft) nooit vreemd zou gaan.
Dat denk ik ook niet zozeer hoor, maar als je gedronken hebt, ben je toch anders, en vooral losser.
Ik weet dat hij het niet bewust heeft gedaan, drm heb ik mezelf ook zo goed in kunnen houden over die bewuste zaterdag.

Ook heb ik hem gezegd dat als ze een xtje langskomt, dat hij dan niet moet denken dat hun 2 lekker kunnen gaan zuipen en lang leve de lol, en ikke weer nuchter erbij zitten (drink zo en zo (bijna) nooit). Want zo werkt dat tuurlijk niet hé?!

Ik ben ook niet iemand die mensen gaat bellen als ik niet lekker in mn vel zit. Maar gelukkig belde mijn moeder naar mij, en toen kwam alles eruit. Nou ja... Voor zover ze het aan de tel kon verstaan dan ;-)
Ze is gelijk naar mij toegekomen, en hebben het erover gehad. Met mijn zus heb ik ook nog ruim 45min aan de tel gezeten, en die had ook in zo'n situatie gezeten met haar man, toen ze zwanger was.
Sterker nog zei ze: Nu nog weleens, want ook die is jaloers, en ken weinig hebben wbt andere vrouwen.
Ook hebben ze allemaal gezegd dat mijn man het zeker weten niet expres heeft gedaan, maar dat wist ik ook al wel. Maar toch fijn om bevestiging te krijgen toch??

Nou meiden... Jullie zijn weer op de hoogte!

Harstikke bedankt hoor!!

Voor jullie allemaal een dikke

Liefs Debby.

Fijn dat je er in elk geval over hebt kunnen praten met je man en met je moeder en je zus. Dat zelfs je schoonmoeder je gelijk geeft is ook een enorme opsteker lijkt mij!!!

Ik hoop dat de lucht nu geklaard is en je lekker kan genieten van het zwanger zijn!!!

Groetjes van Marloes

Terug
Bovenaan