Het Forum: Wat zouden jullie graag toegevoegd of veranderd willen zien?

Hi allemaal!

Het jaar is bijna ten einde en richten we ons al volop de plannen voor volgend jaar. Daar is ook het Ouders van Nu forum onderdeel van.

Omdat jullie als communityleden het forum dagelijks gebruiken, staat jullie input centraal in deze plannen. We zijn daarom erg benieuwd wat jullie graag toegevoegd of veranderd zouden willen zien binnen het Ouders van Nu forum. Zijn er bepaalde secties die jullie erg missen? Hebben jullie leuke ideeën voor nieuwe functies in het forum?

Alle suggesties zijn welkom, ook al zijn ze niet op korte termijn haalbaar!

Groetjes,
Team Ouders van Nu

 
[quote quote=10597193]Notificatie wanneer er een reactie is op je topic[/quote]
Dit inderdaad! Wellicht dat je het optioneel kan aanvinken? Zowel bij het topic wat je zelf opent als het topic waar je op reageert en dus in 'mee praat'. Als je bij een nieuwe reactie een berichtje in je email krijgt met de link naar het topic, hoef je het niet steeds in de lijst op te zoeken en te kijken of er al reacties zijn. 
 
[quote quote=10597200] Dit inderdaad! Wellicht dat je het optioneel kan aanvinken? Zowel bij het topic wat je zelf opent als het topic waar je op reageert en dus in ‘mee praat’. Als je bij een nieuwe reactie een berichtje in je email krijgt met de link naar het topic, hoef je het niet steeds in de lijst op te zoeken en te kijken of er al reacties zijn.[/quote]
Mis ik ook!
 
Ik mis de app ook! Denk dat als de app terug zou zijn, ik er veel vaker op zou kijken.
Daarnaast zou het mooi zijn als het hele Forum gedeelte overzichtelijker zou worden. Nu zijn items soms lastig te vinden. Verdelen/opsplitsen in nog meer topics is een idee of bijvoorbeeld werken met #hashtags waardoor je een onderwerp makkelijker kan vinden.
 
Jaa de app terug, die was super. Zonder app vind ik het forum bezoeken echt heel onhandig. Heb ook het idee dat het forum sindsdien minder wordt gebruikt. En inderdaad de notificaties!
 
 
Terug
Bovenaan