Het Forum: Wat zouden jullie graag toegevoegd of veranderd willen zien?

Ik zou het fijn vinden als oudere onderwerpen en reacties verwijderd kunnen worden. Dit geeft, denk ik, ook meer overzicht want ze gaan toch wel een paar jaar terug. En voor mezelf, ook het gevoel dat niet alles eeuwig op het internet blijft 
Groetjes! 
 
[quote quote=10597482]Ik zou het fijn vinden als oudere onderwerpen en reacties verwijderd kunnen worden. Dit geeft, denk ik, ook meer overzicht want ze gaan toch wel een paar jaar terug. En voor mezelf, ook het gevoel dat niet alles eeuwig op het internet blijft Groetjes![/quote]
Met een oud topic is juist hoe ik het forum gevonden heb. Veel problemen met het ouderschap zijn tijdloos. Oude oplossingen niet snel achterhaald.
Maar ik mis inderdaad een optie om je eigen reactie of topic te verwijderen, als je achteraf spijt hebt.
Soms zie ik ook een topic twee of drie keer opnieuw geplaatst worden, wegens dat die persoon misschien zelf haar topic niet terug kan vinden? Of het topic niet direct na plaatsen verschijnt?
Een enkele keer verschijnt mijn eigen reactie pas na 6 pogingen.
 
Wellicht een idee dat je zelf kan kiezen of je het meest recente nieuwe topic bovenaan wil of het topic met de meest recente reactie, of..? Wellicht nog andere opties? Net als je bij verkoop websites kan kiezen of je het goedkoopste bovenaan wil of het populairste, het duurste etc. 
 
Misschien een goede optie om via de website/app een foto rechtstreeks te uploaden naar het forum? Ik zie het regelmatig mis gaan dat mensen proberen een foto toe te voegen en daar vragen bij hebben maar er niets te zien is.
 
Terug
Bovenaan