het gaat even niet zo lekker..

hey
wat vervelend joh, als ik dit zo lees
ik had helemaal niets aan   je gemerkt
als je behoefte hebt om te praten weet je me te vinden he?
mag altijd !!!!!

liefs sandra
xxxxxxxx annique

Go girl, Erkennen dat je een probleem hebt is vaak de grootste drempel. Het gaat vast allemaal hardstikke goed komen!
Liefs Nelleke

Wat goed van je dat je op tijd aan de bel trekt!
Mocht ik je ergens mee kunnen helpen dan hoor ik het graag van je..
succes!!

postvoorkay@hotmail.com

Dikke kus!

Esmé mv Kay

Hoi Tobi,

wat naar dat je je zo ellendig voelt. Ik vind het super goed van je dat
je aan de bel hebt getrokken en beseft dat het zo niet verder kan.
Ik hoop dat je veel aan de gesprekken zult hebben.

groetjes Anke

Hoi Tobi,

Ook ik loop bij een psycholoog momenteel. Ongeveer 1 x in de 2 weken. Heb veel om van me af te praten en op een rijtje te zetten, voordat ik weer nieuwe dingen aan kan. Ik heb nu 4 afspraken gehad, maar ben nu wel op een punt gekomen dat ik denk: en wat gaan we de volgende keer bespreken? Ongeveer 2 jaar geleden ben ik ook bij een maatschappelijk werkster geweest en dat vond ik veel praktischer. Daar kreeg ik ook oefeningen en opdrachten mee en werd mijn partner er ook bij betrokken. Op zich sprak mij dat meer aan, maar dat was in het ziekenhuis en ik val nu geloof ik buiten het budget, vandaar dat ik een andere manier van hulpverlening heb gezocht.

Zoals je al hebt gelezen ben je echt niet de enige die naar een psycholoog gaat (en al ws dat wel zo, wat dan nog?). Goed van je dat je hulp zoekt! Niemand kan alle problemen alleen hanteren en dat hoeft ook niet. Sterkte en gelukkig kun je nog van je kleintje genieten!

Groetjes,
Ellen

hoi Tobi
wat vervelend dat je je niet happy voelt.
ik heb het soms zelf ook,er is veel op me af gekomen sinds dat Mila er is.
ik vindt combinatie werk vaak moeilijk,er wordt veel van je verwacht en er komt vaak bij dat je hart gewoon thuis ligt bij je kindje.
Ik ga niet echt met plezier naar mijn werk.
Mila geeft mij veel afleiding en ik geniet echt van haar.
ik hoop dat je je gauw wat beter gaat voelen nu je hulp krijgt.
het lijkt me ook erg fijn om alles kwijt te kunnen.
het is helemaal niks om te schamen,ik lees dat hier heel veel moeders zijn die met dingen zitten,incl mezelf.
veel sterkte en doe het rustig aan,denk aan jezelf.
liefs piewie

hoi hoi

goh meiden bedankt voor jullie reacties, vind het erg lief allemaal....echt heel fijn..

enne te lezen dat er meer zijn die naar een psycholoog zijn geweest of gaan , doet mij ook deugd.. niet dat ik me er voor schaam , maar te lezen dat je niet de enige bent doet een mens toch wel weer goed..

ik krijg van de week nog te horen of ik nog voor mijn vakantie terecht kan en anders wordt het ws pas 24 augustus...

vind het wel erg jammer, je zit er nu in en weet precies hoe je je voelt en straks als je terug komt van je vakantie, wie weet heb ik dan het lef niet meer.. pffff lastig hoor..

ik hoop dus echt dat ik nog kan..

ps ik kan bij een iemand wel volgende week al komen, maar dan  6 weken niet ..
en het is een man en die andere is een vrouw en ze klonk heel aardig en heb daar goede berichten over gehoord..

wat zouden jullie doen?

liefs tobi

Gewoon gaan!!!!!!!!!

Echt waar dan ben je tenminste onder behandeling.
En ben je er misschien sneller vanaf.
Liefs Ilse mv Danique

Sterkte

Terug
Bovenaan