Het gaat niet zo heel goed...

Bij de 1e ook een te hoge bloeddruk gehad.
Ging elke avond huilend van de hoofdpijn naar bed.
Eind van de middag kon ik gewoon niet meer eten koken maar ja moest wel had toen ook nog zw.schapssuiker erbij.
Heb 2wk voor de bevalling in het ziekenhuis gelegen.
Maar denk maar niet dat het eerder gehaald werd....
4 dagen over tijd...

Nee kan hem niet zo maar ergens onder brengen...
Zelfs mijn vriend laat me in de steek...
Elke zaterdag weg en zondag s'ochtends...
Uitslapen is héél lang geleden....
Voor mijn 1e zwangerschap, weet geen eens meer wat het is, ha ha
Zo grappig is dat eigenlijk ook niet!!!

Probeer nu te rusten achter de computer...
Vanavond bij mijn broertje eten, dat is wel fijn...

Groetjes Natasja

Ps moet zeggen dat heel veel mensen het ook niet snappen.
Iedereen denkt goh leuk zwanger..
Niet klagen het is het mooiste wat er is...
Niet voor iedereen, kan gewoon niet veel, geen puf...
Mensen durven er ook niet eerlijk voor uit te komen dat ze die leuke wolk niet kunnen vinden...
Dat is jammer....

Wolk? Welke wolk? Dat zeverige gedoe van een vriendin van me; op d'r roze wolk 9 maanden lang met d'r handjes over d'r buik heenwrijven... ieeeehhhhhh.... echt niet... ik vind zwanger zijn afschuwelijk. Heel simpel. Ik ben superonzeker, emotioneel en bang over van alles wat er mis kan gaan.... en nu weer dat gedoe met de MG eroverheen... nee... ik zal blij zijn als m'n kleine meid in week 38 met een geplande keizersnede ter wereld is gekomen. Ik ben het gewoon onwijs zat... ik loop mezelf in de weg... m'n littekens van de vorige keizersnede spelen sinds vandaag onwijs op. Mijn darmen legen niet lekker... met andere woorden; ik zit op een grijze wolk... met bliksemschichten en alles erop er eraan... ik heb zelf nog net geen horentjes op m'n hoofd groeien....

Dus lieve NHS.... schop je vriend ook gerust een keer onder z'n #$&@#*&#@*#&@*..... om een stukje meer begrip..... dat de Schepper ons vrouwen maakte om te baren is simpelweg omdat de mannen het niet aankunnen... ;-)))

Maar ik wel je in ieder geval vanaf hier een onwijs dikke knuffel toezenden en je mag ook digitaal even op m'n schouders uithuilen als dat helopt... en meid... kom op... we slepen elkaar er doorheen... voor mij is het de laatste keer da'k zwanger ben dus dan probeer ik me daar maar aan vast te houden.... helaas kunnen we onze beebs nog niet bij Tellsell bestellen.....

een onwijs dikke XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Hé Sunny, altijd nog last van mijn keizersnede gehad.
Nu het weer denk iets kouder word en de buik op spanning komt doet het weer zeerder.
Krijg ook last van pukkels erop, de gyn. zegt dat dat de hechtingen zijn en ze er verder niks aan kunnen doen.

EINDELIJK BEGRIP, hou van je, nu al...
Dikke xxxxxxxxxxxxxx terug van mij

hey meiden,

Ga vooral niet net doen als of je op een roze wolk zit. Dat heb k ook gedaan bij de eerste en kijk hoe dat uitgelopen is! Niet fijn dus!
Ik wil je vanaf hier heel veel sterkte toewensen. Ik weet hoe je je voelt en ook hier ben k het even helemeaal zat! Waarschijnlijk ligt dat ook wel een beetje aan het weer en de klok een uur terug vorige week helpt ook niet echt! Het is gewoon niet fijn! Je bent depri en hebte cht zoiets van is dit het nu? Moet ik dit leuk vinden?! GRRRR.!!!!!! En vooral ik wil de zon zien, maar dat zalvandaag niet gebeuren heb k zo begrepen!
Nou vanaf hier ook voor iedereen die een depri bui hebben heel veel liefs en een hele dikke zoen!! Nog maar heel eventjes we hebben alleen december nog voor ons vanaf vandaag!

Liefs

Terug
Bovenaan