Het geluk is nog steeds niet voor ons weggelegd.....

Allereerst thanks voor jullie medeleven...

Het wachten is idd K**** maar ja dat zijn we inmiddels ook wel gewend, het is de laatste maanden niks anders dan wachten wachten en wachten...

de echo wil ik liever ook niet eerder omdat ik weet dat ze dan echt hartactie kunnen zien/horen als die er is.

net bij het naar de wc gaan was het slijm weer weg

maar ik houd jullie op de hoogte!!!!

dikke kus

Hoi Randy,
Wat kut voor jullie meid dat jullie dit weer mee moeten maken.
Je zei dat het slijm nu weg was dus er is nog hoop.
Bij mijn eerste zwangerschap verloor ik bloed terwijl ik 13 weken zwanger was dus dan kan ook geen innesteling geweest zijn.
Ik zat toen ook helemaal in de put dus ik begrijp wat je bedoelt.
Maar het is dus nog geen helder rood en ook niet veel.
Ik zou proberen je de komende twee weken wel rustig te houden en proberen niet te veel te stressen.
Ik ga echt voor je duimen en bidden.
Het moet gewoon goed gaan want jullie verdienen dit gewoon echt dat jullie een gezond kindje krijgen.
Gr Liselotte

Hey meid,

Wat kl*** allemaal al die spanning en maar afwachten meer kan je niet doen om gek van te worden. Zelf heb ik tot week 19 van mijn zwangerschap elke keer bloedverloren en nog steeds gaat het goed. Ik zal heel hard voor je duimen en hou de moed erin hoor ook al valt dat niet mee, en dan komt het misschien toch nog goed en houd het verliezen van roze slijm op.

Succes Gr Fruit Girl

he meis dat is klote zeg, hoop maar dat er een beetje hoop is, moet je zo wie zo doen ook al is het moeilijk je mag de hoop niet op geven hoor, een vriendin van me heeft drie kinderen en bij alle drie bleef ze gewoon ongesteld, dus misschien is dat bij jou ook? nou sterkte en hou on sop de hoogte

xxxxxxxxx  suzette

Lieve Randy.

Waarom moet dit jou nou weer overkomen.
Ik ben er helemaal stil van ............. en heb tranen in me ogen staan.
Leef heel erg met je mee.
Ik zal voor je duimen meid, en hopen dat alles goed komt.

Veel liefs

Peggy.

Lieve Randy, wat een K verhaal! Ik duim voor je mee, en wacht in spanning met je af. Sterkte meid! Koester hoop uit het feit dat de laatste keer geen roze afscheiding was..

Lieve Randy!

Dit had ik echt niet verwacht voor je!!! Zit hier ook met tranen meis....
Ik weet wat je voelt, heb ook van de week mk gehad en ben nu nog een beetje aan het vloeien...
Maar ook de toestand met Ninthe...
Ik kan je alleen maar heeeel veel sterke toewensen, en wacht nog heel even af of het ook echt doorzet...
Je kan hier lekker alles kwijt hoor en laat het even weten he? Dan kunnen we je allemaal steunen!!!!
Hele dikke kus en knuffel van maan

Terug
Bovenaan