Het genadeloze weegschaal topic!

Hoi meiden,

Hoewel ik had gezegd me niet meer te wegen omdat ik er depressief van werd, ben ik er gisteravond toch nog eens op gaan staan. Ik voelde me de laatste tijd zo snel moe, vooral van trappen klimmen en zo. En nu begrijp ik waarom!

Ik ben al bijna 15 kilo aangekomen! Als ik nou elke dag chips en patat zou eten zou ik het begrijpen, maar dat valt alles mee. Het is geen grote verrassing, bij Lotte kwam ik in totaal (maar dat was incl. veel vocht ivm pre-eclampsie) 26,5 kilo aan. Gelukkig was dat er ook redelijk snel weer af.

Hoe erg slaat de weegschaal bij jullie al uit?

Groetjes, Marisa

met mijn weegschaal gaat het goed.
weeg nu 11 kilo meer (95)
bij iris was ik 30 aan gekomen in totaal (100)
voor iris haar zwangerschap woog ik 73 kilo
voor deze zwangerschap 84
had er nog 11 aan zitten.

groeten petra

Met jullie gaat het wel heel erg hard...helaas heb je het nooit voor het kiezen.
met mijn 1e zwangerschap was ik in totaal 16kg aangekomen.

Nu met de 2e zit er nu 9kg aan. (ik woog 50 kg - 1.65m) Ik ben eigenlijk 1-8-09 uitgerekend dus zit midden in mijn 5e maand pas...als het zo doorgaat de komende 15 wkn, (2kg p.m.) dan haal ik net weer de 16kg.

Ik was 11kg gelijk na de geboorte kwijt en de overige 5kg ging in de loop van het jaar eraf...ik heb er niets extras voor gedaan...ik hoop dat het dit keer ook zo gaat.

groet hilal
25wkn

ha ha! het genadeloze weegschaal topic!!!!
hier valt het allemaal mee, ben aan het afvallen.............. ik wordt nu eenmaal helemaal niet dik van zwanger zijn. Bij mijn dochter was ik in het begin vrij ziek en zo 10 kilo kwijt, dit viel nu gelukkig mee maar er komt ook niet echt veel bij. Misschien totaal nu bijna 2 kilo... Bij Alice uiteindelijk nog wel 10 kilo ofzo aangekomen dus wie weet wat er de komende maanden nog gebeurd.
Ik ben trouwens ook helemaal niet dik, mensen zien nogsteeds niet heel duidelijk dat ik zwanger ben. Heb het idee dat de baby mijn maag aan de kant zit te duwen en ik daarom ook niet zoveel kan eten.

Groetjes en niet te veel over de kilo's in zitten he!
Alberdien

Hoi,

Ik ben bijna 28 weken zwanger en 8 kilo aangekomen, was 66,5 en nu 74,5. Bij mijn vorige zwangerschap ben ik 18 kilo aangekomen en dat was ik na 2,5 weken kwijt.
Het valt dus mee, "heb nog 10 te gaan" :)

liefs van Gea

Hoi meiden,

Ik ben nu zo'n 8 kilo aangekomen. Maar het zit voornamelijk op mijn buik. Bij mijn eerste zwangerschap had ik hetzelfde. Dus mag absoluut niet klagen......

groetjes nynke

hoi hoi,

ben nu 26 weken en ongeveer 10 kilo erbij.
We zijn in september getrouwd en ik was een aantal kilo afgevallen. Ik woog iets over de 70 kilo. Nu een half jaar later ben ik 80 kilo. Geweldig. Gelukkig zit het redelijk alleen in mijn buik en niet de rest van mijn lichaam. Ik hoop niet al te veel nog bij te komen en ik hoop het nog sneller weer kwijt te zijn na de bevallig. ik vind het toch maar niks die weegschaal.

Groetjes jeanine

Hey Meiden,

Ik ben nu 27 weken zwanger van de eerste en ik ben nu 10.5 kilo bij gekomen. volgens het tabelletje zit ik nog goed. en ik blijf gelukkig over het geheel nog redelijk het zelfde het komt echt alleen aan mijn buik en een klein beetje in mij zei erbij!! hopen dat dit zo blijft........... maar ik begin nu al wel te merken dat ik ook vocht vast houd. dus of alle kilo's vet zijn en of vocht weet ik dus niet.
Maar ik blijf gezond eten en ik ga gewoon ook nog elke week zwemmen. dus ik ga me er niet meer druk over maken!!!!!!!!

Succes allemaal.

groetjes Snoopy

Terug
Bovenaan