Het genadeloze weegschaal topic!

Tijdens mijn vorige zwangerschap ben ik in totaal 12 kilo aangekomen. Dit zat vooral aan mijn buik en in mijn gezicht ;-) .
Nu ben ik 28 weken zwanger en ben 5,2 kg bijgekomen, ik ben ik het begin veel misselijk geweest en moet nu nog regelmatig overgeven helaas. Maar ja al wat er niet bij komt hoeft er straks ook niet af zullen we maar zeggen. Wat komt dat komt dat houden we toch niet tegen.

Groetjes Anja

Ben 27 en een halve week en ben ongeveer al 11-12 kilo aangekomen..... Vorige keer ook 16 of 18? kilo erbij. Maar het ging er allemaal weer af en nog meer, dus maak me geen zorgen. Nou ja, mag wel iets minder snoepen geloof ik. Maar ik kan het niet laten!!!!!

wendy

Ik ben nu 28 weken en 1 dag zwanger en ben tot dusver bijna 4 kilo aangekomen. Bij mijn eerste zwangerschap ben ik in totaal zo'n 20 kilo aangekomen, maar dat had ook te maken met het feit dat ik veel 'snaaide'. Ik let nu wel beter op wat ik eet en heb natuurlijk een kleine meid waar ik continue achteraan moet hobbelen, dus beweeg ook veel meer.
Ben er stiekem wel blij om dat ik nog niet zoveel ben aangekomen. Heb er veel moeite voor moeten doen om de kilo's weer kwijt te raken, dus vind het zo wel prima.

hoi dames,ik ben 31 en ben nu 30 weken zwanger van onze derde kindje.
ik ben nu al 14kilo aangekomen,ik woog voor de zwagerschap 48kilo en zit nu op de 62 kilo.na verwachting zal dit kindje ook groter en zwaarder zijn al de andere twee,mijn oudste zat net onder de 5 pond en mijn jongste zat net boven de 5 pond.
kindje kindje zal zo rond de 7 pond zitten.

bij de vorige twee keer was ik trouwens zonder enig moeite van de zwangerschapskilo's af en hoop dat dit nu weer zo zal gaan.

groetjes sabrina

Ik ben nu bijna 30 weken zwanger en in totaal ruim 8 kilo aangekomen. Naar verwachting zal ik dus rond het gemiddelde van 13 kilo aankomen. De laatste twee weken is mijn buik heel hard gegroeid maar ben ik zelf niet veel aangekomen in tegenstelling tot de voorgaande maanden. Maar goed, als het zo geleidelijk aan blijft gaan vind ik het wel prima. Ook omdat ik nu pas met deze extra 8 kilo geen ondergewicht meer heb.

Hmmmm, hoe staat het met de weegschaal? Die staat mooi in het hoekje van de badkamer stof te vergaren.

Ik heb tijdens de andere zwangerschappen niet teveel op gelet, Ben alles weer kwijtgeraakt en ben nu lekker aan het genieten....vooral mergpijpjes met crème vulling en cola doen het goed in deze fase.....

Ach, verder eet ik gezond en ik merk het straks wel weer.

Terug
Bovenaan