het ging zo goed door slapen

Je kunt erin geloven of niet, maar Christian (bijna 1 jaar) heeft regelmatig fases gehad van slecht slapen, veel wakker worden e.d. en die fases vielen altijd samen met de periodes dat volgens het boek Oei ik groei een sprongetje gaande was.
Nachtvoedingen heb ik niet hoeven geven, speentje en aai over de bol was meestal voldoende. Al moesten we dat soms 8-10 keer per nacht doen...
Maar die fases gingen dus ook weer over! En dan sliep hij van de ene op de andere dag weer lekker door, wanneer wij het minst verwachtte.

Enne... rond de 3 maanden zit ook een sprongetje, misschien heeft hij/zij daar wel last van? Veel succes in ieder geval.

Hallo,

Hier een kleine die met 9 maanden nog steeds niet doorslaapt. Ik heb al vaker een reactie geplaatst.  op wat voor manier ik ook probeer het doorslapen lukt maar niet. hij heeft onlangs VOOR HET EERST 2 weken doorgeslapen... Nu is het weer een groot drama.

Hij wilt echt zijn flesje snachts. Terwijl hij overdag toch echt genoeg binnenkrijgt!

Onze kleine kan gelukkig wel zijn speen vinden. Maar dat ligt aan de leeftijd. Die kunnen ze inderdaad rond de 6 maanden zelf vinden. Dus nog ff doorzetten!!

Tips zijn van harte welkom!

Terug
Bovenaan