het GROTE geheim

Hoi Tamara,

Hou je me op de hoogte van de uitslag de 9e! Ik duim voor je hoor.

Gelukkig hoef ik voorlopig 'alleen maar' aan de hormonen, ook al zie ik daar best tegenop. Aan de andere kant kan ik niet wachten om ermee te beginnen, omdat we dan eindelijk eens kans gaan maken.
Als het goed is heb ik over ca. 2 a 3 weken mn eerste eisprong! Maar ik moet er ook rekening mee houden dat ik misschien wel een hogere dosis nodig heb.
x ano27

Tuurlijk hou ik je / jullie op de hoogte!
Ik ben blij dak iemand heb om alles te vertellen hihi kan aan de ene kant haast niet wachten, en aan de andere kant zie ik er als een berg tegenop...
Ik hoop voor je dat de hormonen hun werk doen en je snel "gewoon" aan de slag kunt. Das toch waar je alles voor doet!
Groetjes Tamara

Nog twee dagen... super spannend. Ik ga er gewoon vanuit dat alles bij de gynaecoloog o.k. is! In mijn hoofd ben ik al druk aan het ontpillen, heb wel ff gekeken naar anticonceptie (om eerst ff m'n cyclus rustig weer op gang te laten komen)
Heeft iemand van jullie al een een pessarium of femcap gebruikt? Ervaringen?
Groetjes Tamaar
Oh ja en donderdag vertel ik natuurlijk ff hoe het bij de gyn. was!

Hoi Meiden
Ik zou het nog ff laten weten. Ik ben vanmorgen bij de gyn geweest.
Yes! niets te zien bij de colposcopie...
Hij heeft meteen m'n anticonceptie verwijderd, dus nu ontpillen. Voor de zekerheid heeft hij nog wel een uitstijkje gemaakt, maar dat heeft ip geen gevolgen voor een  evt zwangerschap. Het is meer om te bepalen of de hoeveel jaar ik terug moet komen voor controle (normaal a 5 jr vanaf je 30ste).
Reden voor een feestje dus! Groetjes Tamaar

Hi Tamamaatje,

Ik lees net je hele openingspost. Gefeliciteerd met de goede uitslag. Wat super zeg dat er niets te zien was bij de colposcopie. Nou kunnen jullie er binnenkort helemaal voor gaan. Jeheej!
Hoe lang wil je ontpillen, 3 maanden zoals gebruikelijk?
Ik zelf zit nu in de eerste ronde voor ons tweede kindje, zie "nod april".

Groetjes,

x Dora

Ha Dora
1e ronde spannend hoor! Ik help je hopen dat t snel lukt. Als ik hier lees hoeveel meiden er moeite mee hebben...
Wij willen beginnen met klussen rond augustus. Ontpillen is onzin vlgs de gyn. maar het geeft mij toch een fijner gevoel. Nu eerst maar ff m'n cyclus afwachten. K ben dankzij de implanon al zo'n8jr niet meer ongesteld geweest dus dit wordt echt weer helemaal nieuw voor mij haha!
Groetjes Tamaar

Dank je Tamamaatje :)

Ik hoop dat je cyclus snel op gang gaat komen. Knap dat je zo geduldig bent en voor de zekerheid  tot augustus wilt wachten.

Liefs,

Dora

Nou, Ik moet eerlijk zeggen k weet niet of ik het ook echt 3 mnd vol hou hoor hihihi
Mijn vriend ook niet, intussen gebruiken we 'n condoom maar uh in t heetst van de srtijd kan die wel 'ns "vergeten" worden natuurlijk, het ergste wat er dan kan gebeuren is dat we zwanger worden
Ik ben wel benieuwd hoe dat nou ook al weer is PMS, menstrueren e.d.
Ik ben voor alle zekerheid al wel begonnen met foliumzuur te slikken. Daar advisreren ze 1 maand voor je zwanger wilt worden mee te beginnen, dus dan benk optijd in ieder geval!
Groetjes!

Terug
Bovenaan