Het grote JULI wachtbankje!

Hoi Ci lo,

Zeker spannend, ik weet wat je bedoeld zeker de 10 dagen voor me NOD denk ik vrijwel aan niets anders. Ik moet zeggen dat ik zo nu en dan nog weleens vergeet mijn foliumzuur te slikken . Dat komt ook gewoon als je al zo'n tijd bezig bent schiet dat er nog weleens bij in.  We hadden het nog niet echt bekend gemaakt dat we voor een kindje gaan  en hebben het van de week aan ouders en schoonouders verteld die waren  HEEL blij. Ben wel blij  om er nu over te kunnen praten heel raar het is net of er een last van me schouders is  om er wat makkelijker over te praten doet me wel goed heb er ruim 18 mnd mijn mond over gehouden en bijna alleen met me man erover gepraat en me beste vriendin.

nou misschien tot straks  

gr
Leepat

hai leepat
ik ben blij dat je er nu over kunt praten dat is heel erg belangrijk.
ik hoop zo voor jullie dat het gaat lukken.
zijn jullie wel eens onderzocht wat misschien de reden kan zijn.
ik ga voor mijn 4e kindje 1e ronde na mijn oudste heb ik 1x een miskraam gehad.
soms denk ik wel eens ik heb er al 3 en heel veel vrouwen hier gaan voor de 1e en met moeite soms. dat lijkt me dan moeilijk voor ze. soms denk ik misschien moet ik wel stoppen met babbelen misschien kwets ik sommige.
ik babbel mee omdat ik natuurlijk ook weer graag zwanger wil worden en omdat ik dit heel erg gezellig vind. bij mij deden sommige mensen negatief omdat ik voor een 4e ga.
en daarom ben ik hier verzijlt geraakt waar wel positieve mensen zijn en reageren.
en dat heeft elk mens nodig positiviteit.
leepat ik hoop zo dat je 8/7 positief test.
liefs ci lo...

Negatief helamaal niet juist!! of je nu voor je eerste gaat of 4e het blijft spannend toch? en ik vind het juist wel leuk je hebt al ervaring met zwanger worden  dus kan ik misschien wel tips vragen als het zover is

mijn man is vorige week onderzocht en bij hem is alles in orde dus dat is gelukkig goed. Ik heb gezegd dat ik na mijn NOD  van 8/7  als ik niet zwanger ben naar de huisarts ga om doorverwezen te worden. Dus ik ben heel benieuwd nou meid ben benieuwd wat het bij jou wordt heel veel succes en ik ga ook heel hard mee duimen.

groetjes
Leepat

quote: ci lo reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-06-2008 23:00:57'));

hai leepat
ik ben blij dat je er nu over kunt praten dat is heel erg belangrijk.
ik hoop zo voor jullie dat het gaat lukken.
zijn jullie wel eens onderzocht wat misschien de reden kan zijn.
ik ga voor mijn 4e kindje 1e ronde na mijn oudste heb ik 1x een miskraam gehad.
soms denk ik wel eens ik heb er al 3 en heel veel vrouwen hier gaan voor de 1e en met moeite soms. dat lijkt me dan moeilijk voor ze. soms denk ik misschien moet ik wel stoppen met babbelen misschien kwets ik sommige.
ik babbel mee omdat ik natuurlijk ook weer graag zwanger wil worden en omdat ik dit heel erg gezellig vind. bij mij deden sommige mensen negatief omdat ik voor een 4e ga.
en daarom ben ik hier verzijlt geraakt waar wel positieve mensen zijn en reageren.
en dat heeft elk mens nodig positiviteit.
leepat ik hoop zo dat je 8/7 positief test.
liefs ci lo...

hai leepat
hoe gaat ie?
wat duurt het wachten lang he.
morgen moeten mijn 2 oudste kinderen nog naar school en dan eindelijk vakantie 6 weken.als het de 13e raak is dan kan ik het mooi voor me houden op school omdat het vakantie is. ik ben echt aan vakantie toe ik ben de laatste tijd erg moe. maar goed nog 1 dag school en dan heb ik geen verplichtingen meer heerlijk. en over 6 weken ben ik waarschijnlijk weer blij dat ze naar school gaan. want die 3 samen kunnen mij nog wel eens gek maken ( goed bedoelt ). nou ik hoor nog van je liefs ci lo...

Terug
Bovenaan