hai meiden,
leuk om jullie "bekendmakingen" te horen! Nog 2 nachtjes en dan gaan we t mijn ouders vertellen...
Happybee, jij vroeg of ik al nadenk over werk, spullen die straks nodig zijn, etc.
Ik wil straks 4 dagen gaan werken (ik werk nu fulltime). Mijn man gaat dan van fulltime ook naar 4 dagen zodat er 3 dagen voor de creche overblijven. Volgens mij moet je dat (de creche) trouwens ook al snel gaan regelen. Ik ben ook benieuwd hoe t met mijn werk zal gaan, ik moet nl 1 uur heen en 1 uur terugreizen per dag dus brengen en halen naar de creche zal met name bij mijn man terecht komen. Aangezien ik toch wel veel mogelijkheden heb bij t bedrijf wil ik daar voorlopig nog blijven en misschien terzijnder tijd hier iets in de buurt zoeken.
Voor ons wel lastig, we zijn nu ook aan het onderhandelen voor een huis in een plaats hier vlakbij, maar ik heb geen idee of ik bij de bevalling nog hier woon of misschien al in de andere plaats. Lijkt me toch handig met het oog op het regelen van een creche. Hebben jullie hier al naar gekeken??
Ik kijk wel al een beetje naar kinderwagens enzo, maar ik wil eerst de VK afwachten. Die onzekerheid blijft maar door mijn hoofd spoken.....
Groetjes,
Daan