Het grote slaaptopic

Misschien doe je dit al wel maar toch even deze tip nog:
als je een een uur wakker hebt gelegen kun je het beste even uit bed gaan. Even beneden met gedimt licht een boekje lezen en beker warme melk drinken. Daarna weer in bed gaan en gewoon proberen een lekkere houding te vinden en te ontspannen. Denk vooral niet aan slapen, maar bedenk andere dingen, bijv wat je morgen allemaal wilt gaan doen of denk aan vakanties in zonnige oorden... dan kan het zijn dat je de slaapt toch ineens weer vat.

Veel slaapuurtjes toegewenst.
 
Ik begin er nu ook last van te krijgen. Inslapen gaat nog wel maar wel vaak wakker worden 's nachts en dan moeilijk weer in slaap komen.
Ik lig eigenlijk alleen afwisselend op linker en rechter zij.
Maar het slaapgebrek begint wel zwaarder aan te voelen. "s ochtends natuurlijk weer drie kinderen om voor te zorgen, even overdag bijslapen zit er dus niet in. En natuurlijk werken en huishouden. Dat laatste staan dan ook de laatste dagen op een laag pitje. Nog 5 weken werken en dan in elk geval lekker met verlof! Zie er nu al naar uit.
veel slaapplezier voor iedereen
 
Voor de derde keer deze week zit ik nu beneden op de bank. Misschien dat een laptop op schoot niet de meest verstandige oplossing is, maar frustratie rijst nu zo de pan uit...

Ik ga zo maar eens dat bekertje warme melk en het boekje doen Bloempje. Kijken of dat wil werken. Hier nog geen kinderen die morgenochtend verzorgd moeten worden en wel een parttime dag, dus hopelijk pak ik later vanochtend nog een beetje slaap.

Hoop dat jullie allemaal heerlijk liggen te dutten en te dromen over alle mooie dingen die komen gaan.

xx
 
*fluisterd :*
Hey meid,

Hoop dat je nu nog even lekker aan het slapen bent..
Heb niet echt tips voor je.. als ik ze wist gebruikte ik ze zelf ook hihi
voor mij nacht 6 op rij dat ik zeer slecht heb geslapen. (Vanacht bijv. lekker naar de harde wind/storm gekeken in de schommelstoel..)

kan de afgelopen dagen gelukkig s middags wel een dutje kunnen doen. S avonds veel eerder naar bed lukt/wil mij ook niet altijd.

Vanochtend kon ik uitslapen en 7.15 wakker! zit denk ik in het ritme van vroeg wakker worden (werk ik de zorg en heb 3 vroege diensten gedraaid).

Morgen kan ik ook uitslapen kijken of dat mij gegund is. zzzzzzzz

voor iedereen veel goede slaapuurtjes gewenst!!

Liefs



 
Nou hier nog een slechte slaper! Het verschilt wel per nacht hoor, ik heb namelijk een erg actief mannetje in mijn buik. Die mij de hele nacht wel wakker kan houden en als ik dan eindelijk een beetje kan slapen moet ik naar de wc :(. Ook slaap ik erg licht, dus de wind en regen op de ramen kan ik ook niet echt van slapen. Ik werk 4 dagen in de week, en ben 's ochtends standaard 5 a 10 min te laat op me werk :s. Nou erg jammer dan... ze moeten blij zijn dat ik er ben. Nog 3,5 week en dan mag ik eindelijk met verlof. Dan kan ik me slaap inhalen overdag :), want het begint me langzamerhand ook wel op te breken die slapeloze nachten.
 
Terug
Bovenaan