Het hartje klopt en de termijn klopt!

A

Anoniem

Guest
Na veel spanning mochten we vanochtend voor een echo! 11.15 was het zover. Helaas bleek mijn blaas te vol om het goed te kunnen zien dus moest ik de hele boel weer aantrekken om de boel weer leeg te maken (had ik net gedaan maargoed..). Toen weer de inwendige echo en het hartje blijkt te kloppen! De maat van het vruchtje klopt ook precies met de termijn dat ik zwanger ben.
We zijn een stukje gerustgesteld maar het blijft eng gezien het verloop van de vorige zwangerschap (kindje verloren). Ik mag woensdag weer komen voor een echo omdat ze zich goed voor kunnen stellen in het ziekenhuis dat het bijna onhoudtbaar is. Fijn dus.

X ing

Hoi Ing,

wat onwijs goed nieuws, toch begrijp ik dat het evengoed nog spannend is allemaal. Was net ff aan het kijken of er al nieuws was van je, en jawel!!

Mag ik je alvast voorzichtig feliciteren???

Lfs Rina

Hoi Ing,
Wow wat een goed nieuws zeg!!! Ik hoop echt voor jullie dat allesgoed gaat en blijft gaan en erg fijn dat je weer een echo mag! Super!!!
Dominique

Hoi Inge,

Wat fijn voor jullie!!! Nu kan je tenminste wat meer ontspannen!

Geniet ervan.

Liefs Ester

He Ing

Wat mooi dat je het hartje heb zien kloppen!!!!!
Snap dat het erg onzeker blijft voor jullie, maar probeer wel een beetje te genieten he!!
Ik wil jullie ook alvast heeeel voorzichtig feliciteren.

XX Naomi

hoi inge, geeliciteerd met jullie zwangerschap, zo blij en zo onzeker, ik maak het nu ook mee, (9 wk)_  voor mij blijft het eng en spannend tot het einde, (jan. 08. spontaan gebroken vliezen 23 wk.)   ik wens jullie een goede zwangerschap toe, en een gezond kindje! vertrouw op je eigen lichaam en wees sterk.

Hoi Ing
Super dat het er tot nu toe goed uit zit. Ook lijkt het me erg prettig dat het ziekenhuis je onzekerheid begrijpt.
Groetjes Nurse

Hoi Ing,

Wat super dat jullie mini mensje al een kloppend hartje had en dat de termijn helemaal klopte! Snap wel gezien jullie geschiedenis dat jullie voorzichtig blij zijn, maar hoop dat je toch al een beetje kan genieten van het idee!!!
Gefeliciteerd he.

groetjes,
Marije

Terug
Bovenaan