Het hartje klopt en de termijn klopt!

Hey van harte Inge,

Ben blij om te horen dat het hartje klopt....dat moeten hele spannende dagen geweest zijn tot aan je eerste echo.
Hoeveel weken ben je nu dan??

gr
FF

Hoi Inge,

wat fantastisch nieuws ik hoop echt van harte dat het allemaal goed mag blijven gaan en dat je een zwangerschap mag hebben waar je van kan genieten.

gr. linda

Bedankt weer voor jullie lieve berichtjes!!

Ik ben trouwens 6 weken en 4 dagen vandaag.

x ing

geniet ervan en gefeliciteerd meis, heb je 2jaar geleden helemaal gevolgt vanaf het moment dat je wist dat je zwanger was van jullie 2ling....dus tis je nu van harte gegunt...hopelijk heb je een voorspoedige zwangerschap en een mooie beeb in januari!! Ik ben nu net 4 weekjes en begin feb. uitgerekend van onze 2de!!

liefs sweety

Ing wat lees ik nu toch?? Jij weer zwanger? WoW ! Ik heb je net als iemand hierboven (kan het niet terug lezen dus weet ff haar naam niet meer) gevolgt sinds je zwangerschap van Mette (en lees regelmatig haar vorderingen, helemaal leuk!) En ben dan ook aangenaam verrast te lezen dat je toch nog zwanger bent geraakt! Ben heel blij voor jullie.
Mijn zoon is nu 7 maanden en scheelt niet al te veel met Mette volgens mij. En nu ben ik dan ook weer zwanger ! 4 weken en nog wat. 3 februari uitgerekend.Dus maar hopen dat alles goed mag blijven gaan.
Fijne zwangerschap!
Grtz, Hope73

Hai Inge,

Proficiat met de goede echo,op naar de volgende.
Fijn dat het zkh je begrijpt en dat je dus volgende week weer mag komen!

Geniet van je zwangerschap.

groetjes, nice

Hoi Ing,

Ik heb gisteren hier mijn vingers opgevreten, want ons internet lag er uit...
Kon dus niet kijken of je nieuws had!
Maar wat fijn om te lezen dat je echo goed was!!!!
Super dat je volgende week gewoon weer mag! Dat mocht ik ook bij deze zwangerschap.
Tot de 12 wkn ben ik elke week naar het ziekenhuis geweest voor een echo. En daarna mocht ik gewoon naar de verloskundige.

Ik hoop dat er wat zorgen van je afgevallen zijn en da je een heel klein beetje al kunt gaan genieten!
Het is je gegund meid!!!!

GEFELICITEERD!!!
liefs,
mama Peet

Hoi Inge,

Ook ik heb je vorige zwangerschap volledig gevolgd en wat ben ik blij voor je dat je toch weer zwanger bent.
Ik wens je een voorspoedige zwangerschap en wil je ook vorzichtig feliciteren.

groetjes Caro(8weken zwanger)

Terug
Bovenaan