Het hartje klopt!!!!!!!

Hi Ladies,

Eindelijk was het vanmiddag dan zover; de echo. Ik had vanmorgen de moed al helemaal opgegeven na nog meer bruine afscheiding (lekker vies praatje). Toen dat ding voor de echo er inzat had ik het meteen gezien, daar zit ie, wow dat is het hartje!!!! Ik moest zo hard huilen dat we ineens niets meer op de echo zagen, haha.

Ik ben nu pas 6 weken en 4 dagen. Het hartje klopt MAAR nog wel te langzaam, dat moet echt beter worden de komende week. Dus nog wel wat onzekerheid. Volgende week dinsdag heb ik een tweede echo waarop dit te zien moet zijn. En in de tussentijd moet dat bruine geen helder rood bloedverlies gaan worden.

Het blijft spannend maar de ergste druk is van de ketel, voorlopig is het goed.

Ik houd jullie op de hoogte en heel erg bedankt voor de lieve berichtjes, die hebben me echt door deze rotdagen heen gesleept!!!

Liefs,
Daantje

Hoi Daantje,

wat ben ik blij dat het allemaal goed is, weet nog van mijn eerste zwangerschap dat ik ook een echo bij 6wen 5dagen een echo kreeg omdat ik dacht dat ik veel verder was en ook daar was te zien dat het hartje klopte maar nog wel erg langzaam maar de week erop pompte het als een gek dus ik ga heel hard duimen dat het bij jou allemaal goed komt hoor. Mijn vriendin heeft   tot aan 4 maanden konstant bruinige afscheiding en soms helder rood bloed verloren zonder dat er enige oorzaak is uitgekomen het gebeurde gewoon maar het kindje groeide goed en had nergens last van. ik hoop dat ik je een beetje gerustgesteld heb heel veel sterkte deze week en hopelijk is deze week zo voorbij.

dikke knuffel van Leonie

VAN HARTE MEID!!!!!

Ik had er diep in mijn hart best al een goed gevoel over. En ja ......thank God!!!!

Nu kan je eindelijk genieten  van je kindje in je buik he?

Liefs Costa

WOW Gefeliciteerd. Wat een geweldig nieuws..en ik heb er ook alle vertrouwen in dat het goed gaat komen. Geniet  maar gewoon van je zwangerschap de komende week en lekker positief blijven.

Liefs Britt

Oeps stom. Ik was zo enthousiast over je berichtje dat ik niet eens goed heb gelezen.  Er staat al dat je volgende week dinsdag de volgende echo heb.

Ik zal heel hard duimen dat je volgende week een super mooie echo hebt met een heel duidelijk hard kloppend hartje!!

Groetjes Nanda

Terug
Bovenaan