Het hartje klopt!!!!!!!

Hi  lieve meiden,

Bedankt weer voor alle lieve reacties. Ik vind het  echt nog wel heel spannend hoor, vanmiddag toen ik thuiskwam had ik ineens wel helder rood bloedverlies . Duurde tot na 19.00 uur vanavond. Ja weer dikke stress natuurlijk. Het is nu weer het oude vertrouwde bruin (bah,   jullie snappen het wel ). Het wordt flink doorbijten de komende dagen.

Liefs,
Daantje

Hoi Daantje,

Wat geweldig meid! Wat een heerlijk nieuws! Heeft al dat duimen geholpen.En dat bloedverlies kan ook komen omdat ze daar bezig zijn geweest. Bij mijn tweede zwangerschap (eerste was mk) had ik ook bloedverlies. Bij de echo zagen we een kloppend hartje. De oorzaak van het bloedverlies is nooit gevonden. De gyn zei toen wel dat het bloedverlies nog even kon blijven omdat hij aan/in de vagina had gezeten met dat echostaafje. Hij dacht dat er een bloedvaatje geknapt was. Alles is daar nu beter doorbloed, en dan kan er wel eens iets kapot gaan bij sex, hard afvegen, fietsen, enz.

Heel veel sterkte deze week, en ik blijf duimen dat je na volgende week echt lekker van je zwangerschap kunt gaan genieten.

Groetjes, Kat

lieve Daantje,

Hoi meis wat fijn dat je het hartje hebt zien kloppen joh. En ik hoop
voor je dat je de volgende keer een sneltreintje ziet qua hartslag.

Misschien klopte het hartje nog niet zolang dat het nog te langzaam was.

Maak je niet al te veel zorgen meis, houd moed.

Op dit moment is alles goed, en het kan ook goed blijven hoor.

Veel liefs Hester  

Hoi Daantje,

Wat lees ik voor GEWELDIG NIEUWS meid. GEFELICITEERD!!!
Wel vervelend van dat bloedverlies dat maakt je dan weer een beetje onzeker.
Maar ik hoop van  dat het gewoon goed gaat verder go for it lady!
Zal aan je denken en voor je   dat het flink te keer gaat volgende week.
Daan geniet er maar lekker van. En ik hoop op nog meer goed nieuws.

Groetjes astrid

Terug
Bovenaan