Het helemaal beu zijn

Jankbuien...me schuldig voelen omdat ik met mn 2 jarige zoontje niks meer kan...hij die om alles huilt..slecht slaapt..en ik zo'n beetje het helemaal begin te verliezen hier!! En dan zal er straks nog1 bij komen..ik hou af en toe mn hart vast..kan ik dat wel?? Die buik zit me zo in de weg!..Ik kan niet meer...nog maar minder dan 1 week maar kom niet meer buiten..doe gewoon niks meer! Om depri van te worden...
Ik moest dit even kwijt..heb behoefte aan oppeppers..dus dames ;-) ,maak me weer es even positief!

Hey, ook hier een mannetje van 2 die een hoop aandacht vraagt. Hoewel hij wel goed slaapt en ontzettend lief is voor mama, ben ik af en toe zoooo moe. Wat hier echt helpt in een paar keer per dag echt met hem spelen, dus met de bolle buik op de grond en met de duplo, of verhaaltjes lezen. Hij knapt echt op van een half uurtje onverdeelde aandacht van mama en kan daarna weer even alleen spelen. Vergeet niet dat zo'n kleintje heus wel doorheeft dat je niet meer zo veel kan, en daardoor misschien op een negatieve manier aandacht vraagt. Zijn er mensen in je omgeving die een handje kunnen helpen door eens met hem naar buiten te gaan, al is het maar een rondje lopen. Zo kan hij zijn energie kwijt, en heb jij eventjes rust. En anders heel pedagogisch verantwoord een dvd van bob de bouwer?
Sterkte met de laatste loodjes!

Ja tuurlijk kan ik dat ook wel..alleen het vervelende is is dat Mika zichzelf juist niet kan vermaken en ik dus continu met hem bezig ben..als ik dan zeg dat ik even tijd voor mezelf pak dan is het huilen! Ik heb wel buren etc maar vraag nooit..mn man werkt thuis en neemt hem elke dag wel even mee naar buiten!! Het zijn idd de laatste loodjes..dat weet ik..over 3 weken lachen we er om ;-)

Kop op meisie!!!!
Probeer even iets te vinden waar je om kan lachen.
Ik heb laatst alle filmpjes van simon's cat op you tube opgezocht die zijn echt super grappig en misschien dat je zoontje die ook wel leuk vind ga je ze lekker samen kijken. En laat je man samen met je zoontje een mooie bos bloemen voor je kopen die de kleine zelf heeft uitgezocht voor mama hij blij en mama heeft een beetje het gevoel van buiten zijn???
Nou ja succes!!!
Ik nog 1,5 week maar geen kindje erbij en kan gewoon naar buiten dus ik ga niet klagen.
liefs Fiona

Nog even volhouden!!
Dat is makkelijker gezegt dan gedaan...maar idd probeer je rust tepakken op de momenten dat het kan al zijn die nog zo kort..wat mij helpt als ik dr echt effies doorheen zit,heb een dochter van 4, is echt effies iets doen wat we allebei leuk vinden effies positiefe energie opdoen,leuke filmpjs kijken idd waar je om moet lachen..ik ga ook geregeld met me dochter(ze heeft vakantie) op bed liggen filmpje aan voor haar en mama effies ontspannen..
Hier is het einde echt inzicht,k word volgende week ingeleid..

Liefs...

Hoi hier ook een mama van een ventje (20 maanden!) vraagt ook veel aandacht, ondanks dat ik het helemaal zat ben heb ik gelukkig de laatste paar dagen een soort van extra energie gekregen. Ik mag niet mopperen.
Maar snap en hoor wat je zegt, kleine at en sliep heel slecht de afgelopen twee weken en dat breekt je gewoon op.

Heb je iemand die een ochtendje op je mannetje kan passen? dan kun je even bijkomen. Misschien een binnen speeldtuin. Bij ons in Amsterdam hebben de OuderKind Centra ook speelochtenden, is niet duur en dan kan je kleine met andere kinderen spelen, en hoef je zelf niet zo intensief mee te spelen. Maar houdt je vanaf een afstandje de boel in de gaten. Of (hoe on-pedagogisch dan ook) af en toe een dvdtje? Liedjes zingen kun je lekker vanaf de bank. Houd vol ik heb ook momenten dat ik denk hoe komt het goed met 2 maar ik geloof dat alles een plekje zal krijgen! Succes

Ik begrijp je helemaal....heb een buikgriepje te pakken en overgeven met een buik van ruim 37 weken is niet leuk. Nu al drie dagen bezig. Heb er een van 5 en een van 20 maanden maar gelukkig is manlief vrij deze week. Dat scheel een hoop, maar ik zit er goed doorheen nu. Van mij mag beeb komen ook omdat ik steeds regelmatiger (indaal/voor?)weeen heb. Zebeginnen steeds meer pijn te doen.
Ik slaap op zich niet slecht maar gewoon alles bijelkaar ben ik het goed zat. Afwachten maar wanneer beeb zich aanmeldt, ben nu absoluut niet fit, dus dan een bevalling doen is niet heel fijn.
Sterkte met deze laatste weekjes, we komen er echt doorheen! (alleen vraag niet hoe hahaha)

Terug
Bovenaan