Het helemaal beu zijn

hoi meiden,

hier ook een van 11 maanden de kleinste vergleken met jullie hij wordt 1 jaar op 9 januari en ben voor de tweede 6 januari uitgerekend. Ik kan eens geen verjaardagfeestje geven voor zijn eerste verjaardag met z'n dikke buik ik kan hem niet meer tillen haast niet spelen. En hij heeft de meeste aandacht van mij nodig straks tweede ook. Ik voel me ook heel schuldig sinds het dag dat ik wist dat ik zwanger ben voor de tweede voel ik me al schuldig uik ging wel meer dan een maand janken gewoon maar tog is de tweede ook wel welkom ( was alleen te vroeg). En ook wel een moeilijke zwangerschap gehad en moeilijke bevalling bij de eerste was ook heel bang. Nu de tweede ook bijna het zelfde dingen gehad als de eerste en ben heel erg bang voor de bevalling weer enz enz.... Ik krijg wel hulp van ouders en al maar ja mijn eerste heeft mij meer en meer nodig maar hopen dat het goed komt.. voor ons allemaal ;)

liefs kubos

Ik begrijp je

Lees mijn item: Niets ernstigs, toch ellendig

Sterkte en weet dat het dus niet een uitzondering is maar meer regel dat we ons zo voelen. Doe iets opbeurends. Shop desnoods online voor jezelf. Laat dat boek en de moeilijke denkdingen liggen. En ga desnoods tegen je eigen wil in, helemaal plat. Je moet! Dat is mijn advies. Ik kan mijn zoon (5) weer een beetje aan na twee weken VOLLEDIG uitgeschakeld te zijn geweest (zelfs het ziekenhuis in geweest om maar uit te rusten!). We hebben samen boodschappen gedaan sinds weken en het voelde echt als quality time. Daar doe ik het dus voor. Gisteren hebben we met manlief mijn buik beschilderd en buikenfoto's gemaakt. Wie van jullie kan zeggen dat je een takelauto op je buik geschilderd hebt gehad? We hebben echt herinnneringen gemaakt en dat voelt super. Even een genietmomentje van die vreselijke buik.

Gr. Popeye

Dank je wel meiden! Zit weer es te brullen door de lieve berichtjes en het begrip! Ik ga straks even de stad in en ga iets moois kopen :) Verder slaan we er ons idd doorheen,we zullen wel moeten! Ik ben blij dat ik me niet elke dag zo rot voel .. maar even wat positieviteit mag er wel instralen ..

Voor jullie allemaal: sterkte en succes met de laatste loodjes! Fijne jaarwisseling!

Terug
Bovenaan