Sommigen van jullie hebben wellicht mijn onderwerp moeilijk gelezen. Ben vandaag samen met mn man naar mn ouders geweest. Mn pa was vandaag ook vrij dus daarom vandaag gegaan.
Het was niet makkelijk. Na eerst over koetjes en kalfjes gepraat te hebben heb ik t er uit gegooid. Dat de oudste een broertje of zusje kreeg. Mn ouders kregen er allebei met veel pijn en moeite gefeliciteerd uit. Mn vader heeft t er denk ik moeilijker mee dan mn moeder. Met mn pa kan ik er ook niet over praten, mn vader praat met niemand over zn gevoelens. Hij gaat dan wel heel kribbig doen tegen iedereen
Mn moeder vind t natuurlijk ook moeilijk, maar met haar kan ik er wel over praten. Ik kan zeggen hoe ik me voel maar zij zegt dan ook hoe zij zich voelt daarbij. Maar goed nadat zij gefeliciteerd zeiden, volgde er een erg pijnlijke stilte die behoorlijk lang duurde. Zelfs mijn man (lees het onderwerp moeilijk op pag 2) zei: zelfs ik voelde dat de stilte ongemakkelijk was haha. Gelukkig hadden we niet veel tijd en moesten we de oudste van school halen. Ben blij dat het hoge woord eruit is. Ouders zijn niet kwaad geworden (ze hebben zich ingehouden denk ik en vooral mn pa) maar t voelt toch ook nog niet helemaal lekker. Ik laat het bij hun ook maar even bezinken. Ik denk dat ik maar wacht met het onderwerp aanroeren totdat ze dr zelf over beginnen. Wat vinden jullie?? Het lijkt mij goed om het onderwerp toch maar even te laten rusten nu totdat alles beetje is gezakt...
Het was niet makkelijk. Na eerst over koetjes en kalfjes gepraat te hebben heb ik t er uit gegooid. Dat de oudste een broertje of zusje kreeg. Mn ouders kregen er allebei met veel pijn en moeite gefeliciteerd uit. Mn vader heeft t er denk ik moeilijker mee dan mn moeder. Met mn pa kan ik er ook niet over praten, mn vader praat met niemand over zn gevoelens. Hij gaat dan wel heel kribbig doen tegen iedereen