het intieme gedeelte wassen???

Hoi 2004,

Jaren geleden had ik regelmatig last van schimmelinfecties. Kreeg van gewone artsen steeds van die inbrengcapsules etc voorgeschreven, maar dit hielp niet echt. Het kwam steeds weer terug.

Totdat ik van een homeopatische arts een Kolorex kuur moest nemen.
Dit zijn kapsules die je vlgs mij 2x per dag een maand lang moet innemen (gewoon inslikken).
Maar daarna echt geen last meer gehad.

Je kan het gewoon bij een reformwinkel kopen/bestellen. Het kost volgens mij rond de 20 euro, maar grote kans dat je er daarna geheel vanaf bent. En dat is ook wat waard!!

Misschien een idee om dit te proberen?
Succes en hopelijk ben je snel van je klachten af!!

Groetjes Renata.
 
Hoi,

Tot een paar jaar geleden heb ik ook regelmatig last gehad van schimmelinfecties. Ik gebruikte ook die intiemzeep en intiemdouche omdat ik dacht dat het dan minder zou worden. Niets was minder waar. Ben ermee gestopt.

Waar het ook aan zou kunnen liggen (in mijn geval) zijn van die toiletblokken die je in het toilet moet hangen. Vloeibaar of blokjes maakt niet uit. Ze lijken schoon, maar het is een bron van bacterien. Dan kun je beter een keer extra het toilet schoonmaken bv. Ik hoop dat je wat hebt aan deze tips.

Groetjes Diana
 
hallo,

Volgens mij is het echt een vrouwe kwaal.
Ik heb vooral met warm weer altijd dat het bij mij erg vochtig is bij mijn vagina.
Als ik van een leren stoel opsta laat ik altijd een afdruk na ja heel erg vind ik dat.
Ik weet ook niet hoe dat komt ik verlies geen urine het is gewoon vagina vocht.
Daarbij komt dat ik mezelf ook ruik en dan ben ik bang dat andere mij ook ruiken.

Ik doe twee keer per dag een schone onderbroek aan en ik was me elke keer tijdens het douchen met water.
Ik heb wel eens een vaginale douche gebuikt of zeep speciaal voor je vagina maar daar van krijg ik allleen maar meer last van, en gebuik het dus echt niet meer ik vind het rotzooi!

Vrouwen hebben heel snel last van een vaginale infectie, at schijnt normaal te zijn.

Mijn arts zegt dat ik er gewoon gevoelig voor ben.

groet marianne
 
Terug
Bovenaan