Hoi allemaal,
Helaas nog geen babynieuws.
Gister een groeiecho gehad en onze kleine man ligt nog steeds 2 weken en 1 dag voor in groei. De kleine doet het verder perfect, gelukkig.
De gynaecoloog heeft mij ook getoucheerd en gestript en ik heb nu 2 centimeter ontsluiting (joepie, na 11 dagen weeen en harde buiken). Hij heeft mij ook gestript, om het wat op gang te helpen, als het lukt.
Sinds we het ziekenhuis uit zijn heb ik alweer harde buiken en weeen. Ik ben nu sinds 3 uur alweer wakker door de weeen. Als het voor het eerst was, had ik het ziekenhuis al gebeld, maar nu wacht ik daar echt nog even mee. Ik heb nu al 3 keer in het ziekenhuis gezeten en wil ook niet weer gelijk de hele familie optrommelen, die hebben ook al een aantal gebroken nachten gehad terwijl er niet echt wat aan de hand was.
Vrijdag hebben we weer een afspraak bij de gynaecoloog (als het dan nog nodig is), want dan wil hij kijken wat het strippen en toucheren heeft gedaan. Ik heb wel gezegd dat ik echt aan mijn eind ben nu en dit niet lang meer vol hou, ook vanwege mijn bekken die niet meer mee werken. Hij wilde verder nog niks zeggen, eerst afwachten wat dit op zou leveren, maar dat we daar vrijdag wel verder naar kijken.
Dus voor nu puf ik "gewoon" verder.
Iedereen bedankt voor de steun en de berichtjes! Doet me goed om de reacties steeds te lezen!
Liefs Mylène