Het is begonnen...

We zijn een week verder en nog steeds gerommel en weeeen. Inmiddels zijn we al 3 keer in het ziekenhuis geweest omdat ze steeds sterker en sneller kwamen. Inmiddels ben ik wel gevorderd van een halve centimeter ontsluiting naar 1 centimeter, maar na een week met regelmatig (vooral 's  avonds en 's nachts) weeen, word je daar erg uitgeput van.
Afgelopen nacht heb ik dan ook slaappilletjes meegekregen uit het ziekenhuis om een beetje bij te tanken. De weeen zijn wel heel pijnlijk en regelmatig, maar het geeft helaas geen ontsluiting. Ze zijn nog steeds te sterk voor voorweeen.
Komende dinsdag hebben we sowieso weer een afspraak voor een groeiecho en de verpleegkundigen en gynaecoloog hebben in mijn dossier gezet dat ik het niet erg lang vol ga houden op deze manier. Anders ben ik dalijk uitgeput als mijn bevalling echt start.
Dus nog steeds... afwachten

quote: Iloontje86 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-08-2008 19:58:00'));

Jeetje het is wat!!
hoever ben je nu??

heel veel sterkte!!!!

Ik ben nu 36 weken en 2 dagen...

Wat ontzettend vervelend voor je dat het nog steeds niet doorzet!!
Je zal wel helemaal kapot zijn.  Misschien  besluiten ze straks om je toch  op gang te  helpen, want ze kunnen toch niet verwachten dat je dit nog veel langer volhoudt??

Heel veel sterkte en ik duim voor je dat je niet lang meer hoeft..........

Staartmees

jeetje mina..
wat een ellende zeg.
ik kan me voorstellen dat je het zo niet lang meer volhoud, maar dat is meer dan logisch en dat begrijpen ze daar toch ook wel of niet!!
ik hoop dat ze je binnenkort gaan helpen mocht het niet doorzetten.
want hoelang moet je hier dan mee rond blijven lopen, word je ook alleen maar onzeker van.
meid heel veel succes en sterkte.

Hoi allemaal,

Helaas nog geen babynieuws.
Gister een groeiecho gehad en onze kleine man ligt nog steeds 2 weken en 1 dag voor in groei. De kleine doet het verder perfect, gelukkig.
De gynaecoloog heeft mij ook getoucheerd en gestript  en ik heb nu 2 centimeter ontsluiting (joepie, na 11 dagen weeen en harde buiken). Hij heeft mij ook gestript, om het wat op gang te helpen, als het lukt.

Sinds we het ziekenhuis uit zijn heb ik alweer harde buiken en weeen. Ik ben nu sinds 3 uur alweer wakker door de weeen. Als het voor het eerst was, had ik het ziekenhuis al gebeld, maar nu wacht ik daar echt nog even mee. Ik heb nu al 3 keer in het ziekenhuis gezeten en wil ook niet weer  gelijk de hele familie optrommelen, die hebben ook al een aantal gebroken nachten gehad terwijl er niet echt wat aan de hand was.

Vrijdag hebben we weer een afspraak bij de gynaecoloog (als het dan nog nodig is), want dan wil hij kijken wat het strippen en toucheren heeft gedaan. Ik heb wel gezegd dat ik echt aan mijn eind ben nu en dit niet lang meer vol hou, ook vanwege mijn bekken die niet meer mee werken. Hij wilde verder nog niks zeggen, eerst afwachten wat dit op zou leveren, maar dat we daar vrijdag wel verder naar kijken.

Dus voor nu puf ik "gewoon" verder.
Iedereen bedankt voor de steun en de berichtjes! Doet me goed om de reacties steeds te lezen!

Liefs Mylène

Hoi Mylene!

Ik hoop echt voor je dat t nu doorzet! Na strippen is dat toch meestal???
Dat je maar gauw je mannetje mag vasthouden!!
Sterkte met de weeen, Priscilla

Terug
Bovenaan