Het is bijna zover! Meeting Noord in Assen (deel 3)

Hoi hoi,

Ja dat zal wel goedkomen denk ik, maar bedankt! Daphne kan me voorstellen vanwege alles, tot volgende keer!

@fleur... ja ben altijd vroeg maar dit keer moesten we gaan zwemmen begon om 9.00 uur maar is 45 min lopen van mijn huis dus vandaar! Nog een nachtje ja.... best spannend aan het worden... Ik heb ook al ff gekeken hoe ik moet gaan lopen vanaf het station.....

Vraagjes ---> Wie komt ook met de trein? Hoe laat komen jullie dan aan? Zullen we daar afspreken zodat we meer kans hebben dat we goed lopen?

grt suuz

Hey Suuz, misschien kan ik de auto bij het station parkeren en kunnen we er samen naartoe lopen? Kzal even kijken of ik daar kan parkeren. Je hoort nog van me.

Ik heb gezien dat als ik de auto in parkeergarage Doevenkamp (of zoiets) parkeer ik vlakbij het station ben. (s)Tom-(s)Tom gaf aan dat ik dan een minuutje naar het station moet lopen... Hoe laat komen jullie aan? Weet jij dan de route naar Hotel de Jonge?

quote: Fleur79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-08-2007 17:08:28'));

Ik heb gezien dat als ik de auto in parkeergarage Doevenkamp (of zoiets) parkeer ik vlakbij het station ben. (s)Tom-(s)Tom gaf aan dat ik dan een minuutje naar het station moet lopen... Hoe laat komen jullie aan? Weet jij dan de route naar Hotel de Jonge?

Hoi

Ja ik kan op 2 tijden aankomen de eerste is om 11.34 of 12.11... Ik denk dat ik de route weet... heb kaartje gezien op goudengids.nl... Is trouwens maar 5 minuten lopen dus denk ik dat het beter is dat ik gewoon naar het Hotel ga... Anders moet jij een min. naar station en dan ook weer terug... Maar dat moet jij ff over nadenken natuurlijk, van mij mag je me ophalen hihiihih....... Ik denk dat ik 11.34 aan kom omdat ik de bus ervoor dan kan halen en niet hoef te lopen....

ik hoor wel van je...

grt suuz

Oke dan zien we elkaar wel in Hotel de Jonge! Tot morgen. Grt Rosa

druk, druk geweest dus niet veel geforumd de laatste dagen, maar het komt inderdaad erg dichtbij. Ik rij ook met een tomtom dus heb echt geen idee waar ik uit ga komen, haha. Ik denk dat ik er zo'n 5 kwartier over rijd, ik ga tegen een uur of 11 weg denk ik dus zal ik er goed 12 uur wel zijn.
Allemaal tot morgen!
groetjes,
Ruth

Terug
Bovenaan