Het is bijna zover!

Hoi allemaal,

Hoe gaat het met jullie?
Nog even en we zijn allemaal mama.
De babykamer ben ik al helemaal aan gewend.
Moet alleen nog steeds wennen dat ik straks een kindje krijg wat van mij blijft en waar ik geen afscheid van hoef te nemen.
Ben ook erg gehecht aan mijn buik die me elke dag weer laat weten dat er een kindje in zit met lekker veel energie.
Stiekum begin ik nieuwsgierig te worden naar mijn kleine mannetje.
Ik denk dat hij op zijn papa lijkt;)
Bevallen zie ik nog niet zo zitten maar dat is toch iets dat moet je over je heen laten komen denk ik.
Ben benieuwd hoe het met jullie gaat?

Liefs Pupke
36 weken 5 dagen zwanger!

hier gaat het goed

heb gister te horen gekregen dat ik vrijdag wordt ingeleid ivm zwangerschapssuiker

alles verloopt goed hoor niks aan de hand maar dat is beleid omdat de kindjes vaak groter zijn

ik ben dan 38,5.

vind het erg spannend en hoop dat het vlotter gaat als bij mijn zoontje met inleiden

maar goed van het weekend is die vast geboren hihihih

geniet allemaal en succes

groetjes moekje

Hier gaat het ook nog wel goed. Ben vandaag 38 weken en 2 dagen zwanger, dus het begint nu echt op te schieten.
Morgen weer voor controle naar de verloskundige.

Maar heb nu wel zoiets van laat die bevalling maar komen.

groetjes Miralda

Oww wat spannend voor jullie zeg!! Ik moet zelf nog tot sept wachten, maar ik hou jullie forum goed in de gaten!!

Veel succes allemaal, nu duurt het niet lang meer!

Liefs, Liselotte

@Moekje, heel veel succes a.s. vrijdag!
@pupke, ik heb net de wieg staan,sinds een week, een beetje laat, en gisteren alles gewassen en dat ligt nu in stapeltjes op de commode die ik nog moet inruimen, maar het wordt nu wel heel werkelijk allemaal, ben me ook heel bewust van mijn buik, dat die over 2 weken weg zal zijn en nooit meer terug komt, wij verwachten ons 4e(en laatste) kindje,vandaar!Ik ben ook heel nieuwsgierig naar deze kleine, de 1e twee kindjes leken echt heel veel op elkaar, maar dan in jongens en meisjesvariant, en mijn 3e leek totaal niet op zijn broer en zus, dus ik ben superbenieuwd hoe dit kleintje eruitziet, 16 augustus krijg ik mijn(3e) keizersnede!
@miralda, schiet al op zeg, spannend hoor!

Heerlijk in afwachting van, ben morgen 37 weken en 5 dagen, heb nu maar eens de klossen onder het bed gezet, vorige keer ben ik namelijk wel 4 keer uit die wolkenkrabber van mij gevallen, alleen dat ellendige plakzeil onder je billen, voorlopig er nog niet opgelegd, slaap net nog zo goed!
Houd je taai over een klein tijdsbestek zijn we allemaal heerlijk mama!

liefs Annet

moekje, heel veel succes morgen.

ik word morgen ook ingeleid, ivm te weinig vruchtwater. ben ook heel benieuwd hoe het nu verloopt bij mijn dochter ging het ook niet heel gemakkelijk. maar ik laat het maar over me heen komen.

hopelijk komt het voor de rest ook snel.

groetjes mariska zaterdag 39 weken.

Terug
Bovenaan