Het is bijna zover!

@ Annet Bouwhuis, je kan ook een zeil kopen bij de Hema of Wehkamp die je onder je molton etc legt. Die matrasbeschermers kraken tenminste niet zo. En kunnen ook gewassen worden etc.

@Moekje en Mariska, heel veel succes en ben benieuwd!

Dit wordt mijn laatste week van afwachten, als het kindje er 9 augustus nog niet is gaan ze het ook inleiden (was eerst het plan om dat deze week al te doen, maar dat is gelukkig uitgesteld, omdat het allemaal nog zo goed gaat).

Groetjes van Yvanka

spannend hoor allemaal, bij mij hebben ze van de week geprobeert te draaien maar dat is niet gelukt, krijg nu ook een keizersnee(2e)..

moet de twaalfde, erg handig de oudste is van de 13e!!..
ben alleen wel benieuwd of ik dat haal, van de week ging het niet zo goed en moet nu morgen (op zondag) terug voor ctg, wel spannend en anders mogen ze het van mij halen, ik ben er helemaal klaar mee!! ben nu 36 en 5 dagen..

succes allemaal met de laatste loodjes

groetjes peetskie

Spannend allemaal, een paar van jullie zijn nu al bevallen. Is alles goed gegaan?
Ik zit bijna op 39 weken en van mij mag de kleine nu ook wel komen. Ik zie niet op tegen de bevalling en heb zo'n zin om de baby vast te houden.
Morgen weer een controle afspraak in het ziekenhuis, tot nu toe geen complicaties gehad.
Veel succes voor iedereen die ook aan het wachten is.
Groetjes Essie

Terug
Bovenaan