Het is..................... DECEMBER!!!!!!!!!!!!!!

*doet een hoera-het-is-december dansje*

Eindelijk! Hoewel ik stiekem toch hoopte op een vroege bevalling ben ik toch blij dat het nu eindelijk december is. Laat haar na 7 dec maar komen

Oh en nee dames....de meiden die TOCH in november zijn bevallen zijn dan officeel wel november moeders, maar ze horen toch echt hier hoor...vind ik. haha. Zoals Bibi zegt heb je elkaar hier beter leren kennen en zou het raar zijn als jullie ineens op een ander forum gaan schrijven. We waren/zijn allemaal gerciht op december (geweest).

Dus lekker hier blijven jullie!!! haha

Ja, niet weggaan, hoor. We blijven gezellig met ons groepie kletsen.
Noah, ik kijk eigenlijk nooit bij de andere maanden. Is het daar minder druk dan bij ons dan ?

Ik kijk daar ook nooit...want ja ben nu eenmaal een december moeder haha. Ik zal eens spieken.

Nou Noah heeft wel gelijk. De januari moeders zijn ook redelijk bezig, maar de september, oktober, november mama's waren niet zo "druk" als wij.

Hoi Meiden,

Zo vaak heb ik niet echt iets geschreven, maar wel geregeld mee gelezen!!

Vandaag ben ik uitgerekend en toen ik gisteren mijn verjaardagskalender omdraaide dacht ik toch even zo daar komt ie dan toch bij te staan.
Wij weten nog niet wat het is, dus dat is nook nog spannend, we zullen het zien de komende twee weken. Gisteren was het voor de eerste keer goed ingedaald en lag het vast, dat was de vorige keren nog niet, dus ik verwacht nog niet dat het deze week komt. Laat de Sint eerst maar even vertrekken!!

Nou meiden succes allemaal en idd in nov of jan bevallen je blijft een dec moeder, want daar heb je toch naar uitgekeken!!

Groetjes Judith

Spannend, Judith, vandaag uitgerekend. Gek is dat, hè, als je vandaag niet bevalt en de dag net als alle andere gewoon voorbij gaat. Ik had dat bij mijn vorige, toen liep ik 10 dagen over tijd. Vond dat zo raar, voor mij was die uitgerekende dag heel speciaal, maar er gebeurde niks en de wereld draaide gewoon door, haha. Snap je wat ik bedoel ? Misschien leg ik het wel heel gek uit, haha.
Maar de dag is nog niet voorbij, alles kan nog.......

Spannend hoor Judith. Maar zoals Bibi zegt...de dag is nog niet voorbij.

Ik had trouwens hetzelfde toen ik gisteren de kalender in de wc omdraaide... "zo, daar kom jij bij te staan" zo'n gevoel. Heerlijk.

Lijkt me inderdaad heel raar bibi. Je leeft echt toe naar de uitgerekende data en dan gebeurt er niets.... en die dag daarna niet en daarna niet..... voor mij nog 12 daagjes tot de uitgerekende data.

Onze dochter was 2 dagen "te vroeg", maar dat hoeft helemaal niets over deze te zeggen natuurlijk. Toen was het een hittegolf, maar nu.... ik zou ook liever blijven zitten .

Liefs Noah

Terug
Bovenaan