Het is een ............!!!! O nee, mag het niet zeggen!

Gisteren hebben we weer een echo gehad.
Alles was gelukkig goed.

We weten nu ook wat het is. Ik vind het heel leuk om het nu te weten.
Zo kan ik me toch weer iets meer inleven.    

Maar ik vind het zo moeilijk om niets te zeggen!
Helemaal omdat mensen wel weten dat wij het weten.
Achteraf had ik beter kunnen zeggen dat we het niet weten ook al is dat wel zo.

Houden jullie het ook geheim?

X Mandy
 
Wij gaan morgen voor een pretecho. Alleen om te kijken of alles goed is. Ik heb alleen een termijnecho gehad, krijg niet meer vergoed. We kunnen het op het laatste moment nog zeggen of we het willen weten
 
Hoi Mandy,

Wij houden het ook geheim voor de rest van de wereld. Ik heb nog maar 1x de neiging gehad om het te vertellen, maar heb het niet gedaan.
Ik had gedacht om het tegen iedereen te willen vertellen, maar dat viel mooi mee. Toen ik het wist  had ik zelf  zoiets van oke, leuk..maar wat moet ik ermee? Ik moest er echt even aan wennen dat ik het wist. Maar ja, stom genoeg maakte het me geen donder uit dat ik het wist en misschien is het daarom dus een stuk makkelijker om het niet te verklappen.

Succes met het geheim houden!
Ik hoef nog maar 9 weken...

groetjes Renske
 
Als ze vragen of je weet wat het wordt, gewoon antwoorden met een big smile: ' ja, een kindje!'.     Iedereen moet er om lachen en zelf heb je de meeste pret omdat het jullie geheimpje benadrukt.
 
Hallo,

Wij weten sinds week 21 wat het wordt en iedereen weet ook dat wij het weten. Ik ben helemaal geen ster in geheimpjes, dus ik had er ook een hard hoofd in dat het goed zou komen.
Maar ja, het is gelukt, de eerste enthousiasme moet even weg. Dan wordt het een stuk makkelijker, zelfs zo makkelijk dat ik er gigantische lol in heb. Ik heb het steeds over de baby of het kindje en als ik het makkelijk wil maken zeg ik 'het'.
Ik heb ondertussen zelfs een paar mensen opzettelijk op het verkeerde been gezet. Van die lekkere inkoppertjes, dus ik ben benieuwd wat iedereen straks zegt als de baby er is.

Heel veel succes met geheim houden. Je verspreekt je vast wel tegen een aantal mensen. Maar ja, verspreek je dan gewoon nog een keer. En  de meesten  gaan toch wel zeggen, dat ze weten wat het wordt omdat je je versproken hebt of iets dergelijks.

Groetjes kirsten
40w1d
 
Bij onze oudste wisten we met 34 weken dat het een meisje is. Het was helemaal niet de bedoeling, maar goed als je vaak echo's krijgt en het is duidelijk te zien.

Wij hebben overals tug volgehouden dat we het niet wisten. Anders proberen mensen uitspraken te ontlokken, alles wat je zegt wordt op een weegschaal gelegd, en iedere dingetje wordt geacht een aanwijzing te zijn.

Dit keer willen we het niet weten. Bij iedere echo die ik nog zal krijgen, meld ik ook vooraf dat ik het niet wil weten.

Nou succes met je mond houden.

Miep
 
Wij hebben iedere maand een echo, grote kans dus dat je het zelf een keertje ziet wat dus bij ons gebeurde. Mijn man zag dat het een meisje was en we hebben het geheim gehouden. Wat ik erg moeilijk vond moet ik zeggen, je moest zo opletten wat je wel kon zeggen en wat niet.

Deze zwangerschap willen we het wel per se weten en nu gaan we het ook vertellen. Is toch wel makkelijker vind ik zelf. Hoef ik me wat minder druk te maken of ik nu teveel heb gezegd of niet, haha!

Succes allemaal,
Keesje 23 weken
 
Wij hebben het meteen aan de hele wereld verteld! Geheim houden? wij vonden het juist veel leuker om het aan iedereen te vertellen!
En het was ook echt heel duidelijk te zien hoor! (een jongetje) de arts heeft een hele grote foto van het geslacht afgedrukt! Je kon er niet om heen!
En trouwens, was het toch stiekem een meisje, ook goed! Voorkeur heb ik nooit gehad, geslacht is nooit belangrijk vind ik!    Maar het is wel leuk als je het weet.
 
Terug
Bovenaan