Het is een ............!!!! O nee, mag het niet zeggen!

hoi,
rik heette rik van de dag dat ze na een vwpunktie belden met
1 alles is prima
2 het is een jongen
en vanaf toen heette hy voor iedereen rik
by tim net zo
alleen was er toen een kleiner risico op down syndroom dus geen punktie
maar na de eerste 3 en 4d echo duidelyk een jongen
heb eigenlyk zelden mensen gehad die het écht héél raar vonden
en by de geboorte vroeg iedereen automatisch naar hen,mooi toch?
groetjes,anne
 
Hai hai,

Wij weten het ook. En daar ben ik nu ook heel blij om, want ik was er zelf helemaal van overtuigt dat we een jongen kregen, blijkt dus een meid te zijn.
We hebben het onze ouders verteld. Verder niemand. Maar dat komt door mijn vriend, die wil niet dat anderen het weten. Eerst wilde hij het zelf ook niet weten.
We hebben al een meid van 4. En ik ben zo blij en trots, dat ik het wel aan iedereen zou willen vertellen. Maar ja, moet me inhouden.
Sinds kort hebben we ook een naam, maar ik vind het wel erg vreemd om het kindje nu al bij naam te noemen, we hebben het wel gedaan om te kijken of we die naam ook echt wel leuk vinden. Maar ook dan moet je oppassen dat je je niet verspreekt.
Zo, grappig iedereen gunt ons een jongen. Terwijl wij zo blij zijn met een meisje erbij. Ik moest er even aan wennen omdat ik dacht dat we een jongen kregen, maar nu vind ik het helemaal geweldig.
Maar wat kunnen mensen zitten vissen zeg...... Maar ze komen er vanzelf wel achter.

Groetjes, Ris 29 weken
 
Hoi hoi,

Ook wij wisten met 22 weken wat we kregen. En ook wij hadden besloten om het aan niemand te vertellen maar PAS OP !!!!
Wij kregen een meid en onbewust gingen we praten in de haar- vorm terwijl iemand die zwanger is en niet weet wat het word altijd in de hem-vorm praat.
Zo zijn wij bij sommige mensen door de mand gevallen,. Dus mocht het een meid worden blijf dat in de hem- vorm praten !!!!
Veel suces met de laatste loodjes !!!!

Groetjes
 
Terug
Bovenaan