Hee lieve Meiden,
Vanochtend om kwart voor 11 naar de gyn, drie kwartier gewacht, toen opgehaald door gyn, hij zat voor me kijkt in mijn dossier, naar de waardes, en zegt tegen mij dat de waardes goed zijn, en dat ik gewoon een eisprong heb, en niet in mijn overgang zit, en dat ik gewoon zwanger kan worden, hoef ook niet aan de clomid omdat ik een eisprong heb elke maand, ik ben zo ontzettend blij met dit nieuws. Ik heb nog aan hem gevraagd waarom de afgelopen maanden de waardes niet goed waren, hij was eerst heel erg bang dat mijn eierstokken uitgevallen waren hij noemde het een tijdelijk uitval van mijn eierstokken, en nu is dus alles weer goed!!!!!
Verder moet ik 30 juni terugkomen samen met mijn partner omdat hij met ons wil praten hoe we verder gaan. Ik krijg nog wel een kijkoperatie om de kalkstukjes weg te laten halen, omdat het niet goed is om die te laten zitten als ik zwanger ben zou dat niet goed zijn, als ze los raken is het niet goed voor de babie. En hij zei ook nog dat ik dan makkelijker zwanger kan worden. Verder heb ik me ook op de wachtlijst laten zetten voor ivf, hij wil na de kijkoperatie toch gaan beginnen met insemineren ki. Ik ben zo blij dat we nu uiteindelijk de beslissing hebben kunnen nemen ..
En ik kan ook gewoon op de natuurlijke manier zwanger worden, maar door ki of ivf hebben we gewoon nog meer kans dat het gaat lukken.
Liefs van een blije Mick