Het is een wonder ik ben zo blij!!!!! ik ben gezond verklaard. Niets aan de hand

Hee lieve Meiden,

Vanochtend om kwart voor 11 naar de gyn, drie kwartier gewacht, toen opgehaald door gyn, hij zat voor me kijkt in mijn dossier, naar de waardes, en zegt tegen mij dat de waardes goed zijn, en dat ik gewoon een eisprong heb, en niet in mijn overgang zit, en dat ik gewoon zwanger kan worden, hoef ook niet aan de clomid omdat ik een eisprong heb elke maand, ik ben zo ontzettend blij met dit nieuws. Ik heb nog aan hem gevraagd waarom de afgelopen maanden de waardes niet goed waren, hij was eerst heel erg bang dat mijn eierstokken uitgevallen waren hij noemde het een tijdelijk uitval van mijn eierstokken, en nu is dus alles weer goed!!!!!

Verder  moet ik 30 juni terugkomen samen met mijn partner omdat hij met ons wil praten hoe we verder gaan. Ik krijg nog wel een kijkoperatie om de kalkstukjes weg te laten halen, omdat het niet goed is om die te laten zitten als ik zwanger ben zou dat niet goed zijn, als ze los raken is het niet goed voor de babie. En hij zei ook nog dat ik dan makkelijker zwanger kan worden. Verder heb ik me ook op de wachtlijst laten zetten voor ivf, hij wil na de kijkoperatie toch gaan beginnen met insemineren ki. Ik ben zo blij dat we nu uiteindelijk de beslissing hebben kunnen nemen ..

En ik kan ook gewoon op de natuurlijke manier zwanger worden, maar door ki of ivf hebben we gewoon nog meer kans dat het gaat lukken.

Liefs van een blije Mick

Heee Meissie!

Wat een geweldig nieuws, heel goed dit te horen, heb aan je gedacht vanochtend!

Nou zo'n kijkoperatie (tenminste ik denk dat je die zal krijgen, is echt peanuts dus dat gaat wel lukken)
Misschien lukt het dan alsnog en anders misschien met KI!

Gelukkig geen hormonen voorlopig, en nog belangrijker..........je bent niet in de overgang.
Wat kan je lichaam soms toch gek doen he!

Maar.................ik heb goede hoop voor je lieverd

Cynthia

Klopt Cynt, was ook heel verrast met  dit goede nieuws, idd wat kan je lichaam je flink in de maling nemen he.. Mijn waardes zijn een aantal maanden niet goed geweest, denk door stress of door andere dingen, nu neem ik veel meer rust en ben veel thuis, en dat heeft natuurlijk invloed gehad om mijn waardes. Ik moet nu ook weer temperaturen, jaaa we moeten er wat voor over hebben!!! Ben ook blij dat alles weer goed is met jou Cynt, en dat je een galaanval hebt gehad, hoop dat je je snel wat beter voelt ok, ik denk aan je.

En als we niet meer mailen, hele fijne vakantie en hoop dat jullie met z'n drietjes of viertjes naar Turkije gaan..

lfs Mickey

haaaaaaa, whoeoeoeoeoeoeoe wat een goed nieuws!!!!!!!!!!!!! Ik ben ontzettend blij voor jullie. het is eigenlijk weer een stappie dichterbij een zwangerschap!!!
Wat een opluchting zeg, dat mag best gevierd worden !!
Het lichaam is een raar ding dat weten de meesten hier onderhand hahahaha.

Een hele dikke knuffel van Sjanneke

heeeeee mick

Heel goed bericht daar moeten we er meer van hebben!!!! Ik hoop dat je alle toestand niet nodig heb en op de natuurlijke manier zwanger zal worden. Veel sterkte met de kijk operatie brrr best eng of ben je er niet zenuwachtig voor?

liefs rozemarijn

Heee Rozemarijn,

Hoe gaat het verder met jou?? Gaat het weer wat beter met je.

De 30 ste juni moet ik weer naar de gyn, en dan zal ook wel horen wanneer de operatie gebeurd. Ik heb twee kalkstukjes in mijn baarmoeder, die moeten echt weg, want als ik zwanger zal worden, schijnt het niet goed te zijn om dat te laten zitten, en de gyn zei ook nog dat ik na de operatie extra vruchtbaar zal zijn. Hoop idd dat ik op de natuurlijke manier zwanger zal worden, want ik las vandaag een boekje over ivf en dat is toch best wel heftig, de hormonen die er geslikt moeten worden, en de punctie die behoorlijk heftig kan zijn, ook al word je verdoofd het schijnt toch niet prettig te zijn. Ik hoop jou snel weer te spreken ok, komt wel goed ook voor jullie ok.

lfs en knuf van mij

Hoooiii mick

Ik doe mijn best er niet te veel aan te denken maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik ben weer gaan sporten omdat mijn buik weer wat rustiger is geworden helemaal over is het duidelijk niet want ik had er toch weer last van. Maar even sporten was ook wel weer heel leuk en gezellig... Wij moeten volgende week weer naar de gyn om te praten over het gebeuren en over de optie invriezen van zaad en dan pas weer aan de slag. Nu moeten we even goed wel even wachten voor we weer aan de beurt zijn tot november de wachtlijst voor icsi is vrij lang omdat ze er maar 1 per keer aan kunnen met ivf is dat anders omdat ze daar het eitje in een schaaltje leggen met de zaadjes er om heen en ze weg kunnen zetten en met icsi zit er een laborant het bij elkaar te prutsen...
Maar goed het is ook wel beter voor mij dat het eerst even allemaal op een rijtje wordt gezet ik zou nou ook niet meteen door kunnen. Dat zou echt te veel van het goede zijn. Van de zomer eerst maar eens op vakantie.... lekker uitrusten en leuke dingen doen! Wat jou operatie betreft wordt je helemaal weg gemaakt of gedeeltelijk verdoofd? Lijkt me echt eng zoiets brrrr hoe komen die steenstje in je baarmoeder en kunnen ze ook weer terug komen? Ik ga duimen dat je na de operatie zwanger wordt!!!! Zonder mmm het is heel mooi dat het er is maar je kan het beter niet nodig hebben natuurlijk?!!!!
Beetje lang verhaal geworden ach ja het houd me van de straat (haha)

liefs rozemarijn

Terug
Bovenaan