Heeee Rozemarijn,
Dat is een hele goede vraag van jou over die kalkstukjes, 30 juni gaan we samen naar de gyn, en dan zal ik vragen hoe die kalkstukjes er komen, en of het ook weer terug kan komen. Pientere meid ben je , we moeten bij de les blijven idd want het is weer niet niets zo'n operatie, maar goed het is voor een goed doel, o ja ik ga onder algehele narcose daar ben ik wel blij mee, en het gaat gewoon goed. En hoop idd dat ik daarna op de natuurlijke manier zwanger gaan worden, want wil ook het liefst niet door die mmm molen zwanger worden. Maar goed als dat moet dan stellen we ons daar maar op in.
Fijn dat je rust neemt, is erg belangrijk, want Rozemarijn jij vond de punctie toch heel pijnlijk, je krijgt toch een verdoving maar dat is niet genoeg he, is volgens mij echt een rot gevoel, je bent een sterke meid, en kop op he, het gaat echt goed komen. Eerst ga je met je mannetje lekker genieten van een welverdiende vakantie, en dan daarna weer voor de icsi in november, en wie weet word je wel op de natuurlijke manier zwanger in de tussentijd.
Ik heb vanochtend ook heerlijk gesport elke dinsdag ga ik ander half uur fitnessen en wat krijg je daar een heerlijk rustig gevoel van.
Nu de huishoudelijke dingetjes aan het doen, net nog even een half uurtje in de zon in de tuin gezeten, en spreek je snel weer ok.
lfs Mickey