Het is een wonder ik ben zo blij!!!!! ik ben gezond verklaard. Niets aan de hand

Heeee Rozemarijn,

Dat is een hele goede vraag van jou over die kalkstukjes, 30 juni gaan we samen naar de gyn, en dan zal ik vragen hoe die kalkstukjes er komen, en of het ook weer terug kan komen. Pientere meid ben je , we moeten bij de les blijven idd want het is weer niet niets zo'n operatie, maar goed het is voor een goed doel, o ja ik ga onder algehele narcose daar ben ik wel blij mee, en het gaat gewoon goed. En hoop idd dat ik daarna op de natuurlijke manier zwanger gaan worden, want wil ook het liefst niet door die mmm molen zwanger worden. Maar goed als dat moet dan stellen we ons daar maar op in.

Fijn dat je rust neemt, is erg belangrijk, want Rozemarijn jij vond de punctie toch heel pijnlijk, je krijgt toch een verdoving maar dat is niet genoeg he, is volgens mij echt een rot gevoel, je bent een sterke meid, en kop op he, het gaat echt goed komen. Eerst ga je met je mannetje lekker genieten van een welverdiende vakantie, en dan daarna weer voor de icsi in november, en wie weet word je wel op de natuurlijke manier zwanger in de tussentijd.

Ik heb vanochtend ook heerlijk gesport elke dinsdag ga ik ander half uur fitnessen en wat krijg je daar een heerlijk rustig gevoel van.

Nu de huishoudelijke dingetjes aan het doen, net nog even een half uurtje in de zon in de tuin gezeten, en spreek je snel weer ok.

lfs Mickey

Hoi lieve Mick,

helaas heb ik nog niet eerder de tijd gehad om eens bij jullie te kijken op het forum,misschien wist je het al maar ik ben 3 mei bevallen van een zoon,Dimitri,hij is erg onrustig en met mij gaat het ook nog steeds niet helemaal lekker,ook niet met de suiker.
maar ik zag nu je bericht en ben zo onwijs blij voor je,ik hoop dan ook dat het nu snel mag gaan lukken,wat een opluchting voor jullie zeg!!

Ik ga weer lekker voor jou en de anderen hier duimen.
Heel veel liefs
Snoopy

Heeeee Snoopy,

Wat lief dat je hier voor mij een berichtje voor me achterlaat!! We zijn idd heel erg blij met dit nieuws, en we zijn er van overtuigd dat het nog gaat lukken.

Klopt lieve Snoopy weet dat je bevallen bent, kijk zo af en toe bij jullie op het mei forum, dacht dat ik ook een berichtje voor je heb achter gelaten maar weet dat niet zo zeker. Maar bij deze van harte gefeliciteerd met jullie kleine man Dimitri, leuke naam hoor. Gaat alles verder goed met hem, alweer zes weekjes he de tijd gaat hard. Hoop dat het snel wat beter gaat met jou ok.

liefs Mickey

hooii mick

We komen elkaar ook over tegen .
We eerst lekker vakantie vieren en daar heb ik zin in!! Nu alleen dinsdag nog om te praten ben er best een beetje zenuwachtig voor. Zou de gyn ons begrijpen hij lacht niet zoveel mompelt wat zou het bij het beroep horen?
Van het weekend wordt het weer bbq weer dus zet alle spullen maar vast klaar zou ik zeggen. Een zwembadje voor je dochter kan je er zelf ook bij gaan zitten

Fijn weekend alvast (of ben ik nu wat voorbarig op de donderdagochtend?)

liefs rozemarijn

Heeee Rozemarijn,

Heel veel succes a.s. dinsdag op het gesprek, ik weet wat je bedoeld echt iets voor een gyn. Ik ben zelf ook te mondig, als hij wat er over zegt weet ik er ook heel veel over. Zal aan je denken ok a.s. dinsdag.

Idd dit weekend wordt het echt heerlijk weer morgen 29 graden en zondag 30 graden, geniet er lekker van idd bbq weer.

Jullie ook een heel fijn weekend geniet er lekker van.

liefs Mickey

Terug
Bovenaan